Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...

11. Data: 2006-09-12 22:57:43

Temat: Re: Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@n...com> napisał

> Może... ale dla mnie to za mało... :)

Ale moze nie dla Twojego organizmu, ktory juz nie chce chudnac?

Protz

12. Data: 2006-09-13 00:07:01

Od: Filip KK <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@n...com wrote:

> To akurat wiem. Właśnie dzięki diecie i aerobom wykonywanym każdego dnia
> przed śniadaniem i przed kolacją udało mi się - w ciągu niespełna 2
> miesięcy - zrzucić 17 kilo. Obecnie ważę 72 kg przy wzroście 180 cm, ale
> to mnie nie zadowala i chcę jeszcze zrzucić, powiedzmy do 60 kg (to dla
> mnie granica niedowagi, a wagi prawidłowej). Problem w tym, że
> zatrzymałem się na wspomnianych 72 kg i od 2 tygodni waga ani drgie,
> mimo stosowania diety i identycznej dawnki ćwiczeń.

Nie no pochlastac sie mozna, idz sie powies.

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

13. Data: 2006-09-13 01:37:49

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK napisał(a):

> Nie no pochlastac sie mozna, idz sie powies.

Sam się może idź powieś, bo widzę że nic przydatnego nie wnosisz do
mojego tematu!

14. Data: 2006-09-13 03:17:32

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <b...@w...pl> napisał(a):

> Nie no pochlastac sie mozna, idz sie powies.

...moze zrob to pierwszy, durniu...

15. Data: 2006-09-14 08:34:45

Od: g...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

n...@n...com napisał(a):

> [...]
> zatrzymałem się na wspomnianych 72 kg i od 2 tygodni waga ani drgie,
> mimo stosowania diety i identycznej dawnki ćwiczeń.

Hej, czyżby planujesz po osiagnięciu wymażonej wagi atak na masę
mieśniową ;)?
Jesli tak to proponuje od razu przejście z aerobów na ćwiczenia
siłowe zwane superseriami z chocby hantlami dzięki którym tracąc
tłuszczyk rzeżbisz mięsnie. być może nie tracisz już wagi bo
organizm przyzwyczaił się do wysiłku, tych samych ćwiczeń itp.
Moim zdaniem 72kg przy 180 to chyba odpoiwedni moment na siłownie ale
mądrze zaplanowaną-siłownia to nie tylko pakowanie na masę :D

pozdrawiam!

16. Data: 2006-09-14 11:31:44

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

g...@i...pl napisał(a):

> [...]
> Moim zdaniem 72kg przy 180 to chyba odpoiwedni moment na siłownie ale
> mądrze zaplanowaną-siłownia to nie tylko pakowanie na masę :D

Jakiś czas temu ćwiczyłem na siłowni, ale po tym jak dość mocno
przybrałem na wadze, musiałem zrezygnować. Jeśli teraz miałbym wrócić to
tylko po to żeby ćwiczyć rzeźbę. Ale najpierw przed tym chcę schudnąć,
maksymalnie ile się da :)

Pozdrawiam.

17. Data: 2006-09-14 13:18:29

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@n...com> napisał

> tylko po to żeby ćwiczyć rzeźbę. Ale najpierw przed tym chcę schudnąć,
> maksymalnie ile się da :)

zaraz zaraz, Ty jestes facetem? Cos przeoczyłem.

72 kg na 180 cm i jeszcze chcesz chudnac???

Protz

18. Data: 2006-09-14 14:22:59

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Protz napisał(a):
> Użytkownik <n...@n...com> napisał

> zaraz zaraz, Ty jestes facetem? Cos przeoczyłem.
>
> 72 kg na 180 cm i jeszcze chcesz chudnac???
>
> Protz

A co w tym takiego nadzwyczajnego?

Pozdrawiam.

19. Data: 2006-09-14 14:25:50

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@n...com> napisał

> A co w tym takiego nadzwyczajnego?

Nic, Twoje ciało, Twoje zycie. Powodzenia!

Protz

20. Data: 2006-09-15 20:04:56

Od: "D" <mondio@wytnij_ten_tekst_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje wizyte u psychiatry- zaburzenia odzywiania.

Atkinson a podwyzszony cholesterol ?
szaleństwo diety... [uwaga długie]
Dietetyk - Kraków - znacie?
Hehehe