Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]

From: janusz <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]
Date: Sun, 17 Sep 2006 15:47:49 +0200

Użytkownik Jeff napisał:

> ...hmmm...wszytko co moglem to juz ci napisalem...

Oczywiście, że nie mogłeś napisać, gdzie skłamałem i gdzie oszukałem, bo
dobrze wiesz, że nic takiego nie zrobiłem. Jednak mimo tej wiedzy
straszyłeś mnie prokuratorem, mam przypomnieć msg-id?

> Zastanawialem sie jak ci moge jeszcze pomoc?...niestety widze, ze nie jestem w
> stanie ci pomoc, bowiem gdybys byl czlowiekiem rozumnym to nie wypisywalbys
> tych wszystkich bredni....powtarzam wiec jeszcze raz:

Pomóc? Alez ja nie chcę od Ciebie pomocy. DOMAGAM się tylko, abyś:
ALBO: PRZEPROSIŁ ZA NAZWANIE MNIE KŁAMCĄ I OSZUSTEM I ODSZCZEKAŁ
STRASZENIE PROKURATOREM (i nie rżnij głupa, bo w archiwum to jest)
ALBO: Wykazał, gdzie skłamałem i w czym i kogo oszukałem. Z podaniem,
który artykuł którego kodeksu przekroczyłem. Konkretnie, bez
ściemniania, bez owijania w bawełnę.

> .. dyskutuj o DIETACH, a nie o mnie bo to grupa dyskusyjna o DIETACH, a nie o
> osobie o nicku Jeff ....Rozumiesz? ...to przeciez bardzo proste

To czemu TY właśnie wyzywasz innych od kłamców, oszustów, sbeckich
drani? Takie wycieczki osobiste przecież nie mają nic wspólnego z
dietami, więc zanim zaczniesz kogoś pouczać, sam zacznij się stosować do
tychże pouczań. Inaczej wychodzisz na głupka.

> ..i to ty masz kulture ponizej dna oraz chorobliwe urojenia, skoro tej ewidentnego
faktu
> pojac nie potrafisz...Jesli nie chcesz byc obrazany, sam zaniechaj obrazania
> innych...

Jak było do przewidzenia, kolega Jeff teraz uważa, ze zawartość archiwum
to tylko moje chorobliwe urojenia oraz, że domaganie się konkretów to
obrażanie.

j..