mlode iglaki

1. Data: 2001-10-07 12:57:27

Temat: mlode iglaki
Od: "bari" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Zrobilem sobie nieco sadzonek roznych zywotnikow. Roslinki w czesci
okorzenily sie, inne wlasnie to robia. A tu zima za pasem. Wszystkie
doniczki stoja w cieniu w ogrodzie. Co z nimi zrobic na zime? Zabrac do domu
czy wykopac dolek w ogrodzie, wstawic doniczki i przysypac ziemia? A moze
jeszcze cos innego radzicie?
pozdrawiam
bari

2. Data: 2001-10-12 17:08:14

Temat: Re: mlode iglaki
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bari" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

.........Co z nimi zrobic na zime? Zabrac do domu
> czy wykopac dolek w ogrodzie, wstawic doniczki i przysypac ziemia?

Tak właśnie proponuję.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-10-17 12:15:33

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z siewkami, przesadziłam do doniczek, mam tego ponad 200, nie wkopie
wszystkiego w ziemię, bo i sił i czasu mi zbraknie. Przeniosłam na wschodnią
stronę domu (ochrona prze wiatrwm z zachodu i północy), przykryję włókniną i
gałęźni sosnowymi, ale czy to wystarczy? Czy młode roślinki wytrzymają zimę?
Trochę się martwię, zaangażowałam się uczuciowo w tę "szkółkę".

--
Edyta Szajnóg

4. Data: 2001-10-17 15:05:38

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Edyta Szajnóg

[...]

Jesli nie uda Ci sie wkopac wszystkich do ziemi obsyp doniczki kora i
zabezpiecz tak jak proponowalas.
Jesli sadzisz ze to nie wystarczy, zawies na siewkach rozowe wstazeczki:-))

Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

sosny
avocado