mlodzi mówią: żenua żenua żenua!

11. Data: 2009-02-21 21:16:06

Temat: Re: mlodzi mówią: żenua żenua żenua!
Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:gnng2h$poc$1@news.onet.pl...

> ale za to jaki wpatrzony!
> jakby nie miał na co dzień...

Bo nie miał.
Najgorsze, że to całkiem nieodwracalne jest.

V-V

12. Data: 2009-02-21 21:17:23

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Nie jestem Dodą polskiej polityki - odpowiada zagadnięty były
> premier." Ty zrozumiesz dopiero, jak zobaczysz wyniki eurowyborów.

No i?
Izuni przecież nie wybiorą.

V-V

13. Data: 2009-02-21 21:42:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Bo nie miał.
> Najgorsze, że to całkiem nieodwracalne jest.

Tzn? Będzie już taki wpatrzony do końca życia? Szczerze wątpię...

Ewa

14. Data: 2009-02-21 21:45:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> http://www.tvn24.pl/-1,1587379.1,0,1,kaziu-kochasz-m
nie,wiadomosc.html

Jak mnie mąż wczoraj wołał, żeby przyszła to zobaczyć, to myślałam, że
sobie ze mnie żartuje. ;)

Ewa

15. Data: 2009-02-21 23:00:13

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn? Będzie już taki wpatrzony do końca życia? Szczerze wątpię...

Będzie. Tylko one będą się zmieniały. Te Izunie.

V-V

16. Data: 2009-02-21 23:49:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 00:00:13 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Będzie. Tylko one będą się zmieniały. Te Izunie.
>
> V-V

No i te kozaczki, te koszulki, te łyczki, i ta szczerość ;-PPP

Jej, co za żałosny facio...

17. Data: 2009-02-22 17:36:15

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> Zapomnij. ;> Jeżeli się nie mylę, to dosyć dziwny związek - trochę z
> instynktu macierzyńskiego [odpowiedni odpowiednik - ojczyźnianego -
> idiotycznie brzmi ;>],

"tacierzyńskiego" się mówi :)

> trochę ze spolegliwego opiekuna [by
> Kotarbiński, jeżeli się nie mylę], trochę z fascynacji,

a może z "onieśmielonego zachwytu jej fascynacją"/"zachwytu sobą via jej
fascynacja" :)

> trochę z
> potrzeby seksualnej [specjalnie nie piszę miłości, bo oczywiście ona
> tam jest, ale ... rozbita na 100 kawałków]. Skończy się albo tym, że
> On wytrzyma do końca i Ona wybuchnie, albo Ona wytrzyma do końca, a
> On wcześniej wybuchnie.

nie sądzę, aby w jego wieku miało być aż tak dramatycznie

pójdzie do klasztoru, benedyktynów :)

saulo

18. Data: 2009-02-22 17:37:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 18:30:04 +0100, Flyer napisał(a):

> (...)Skończy się albo tym, że On wytrzyma do końca
> i Ona wybuchnie, albo Ona wytrzyma do końca, a On wcześniej wybuchnie.

Raczej ONA poczeka, czy aby ON czasem nie zostanie premierem.
A potem się zobaczy - możliwe scenariusze są w końcu tylko dwa ;-PPP.

> [...]
> żony, jeżeli będzie go jeszcze chciała, a z tego co widać, M zadbał o
> utrzymanie poprawnych stosunków z żoną. I tam już zostanie.

Dziwiłabym się jego żonie, gdyby go przyjęła. To po prostu psychol.

19. Data: 2009-02-22 17:43:31

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

[...]
> pójdzie do klasztoru, benedyktynów :)

nie, jeszcze inaczej:
żona w każdym razie go nie przyjmie - zapomnij, ale może jakaś szalona pani
w średnim wieku, typu Ela Kruk, Joanna Senyszyn alibo Nelli Arnold-Rokita?

saulo

20. Data: 2009-02-22 17:58:26

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> Nienienie. Macierz vel. Ojczyzna. Nie ma w j.polskim Tacierzyzny. ;>

'Macierz' to również 'matka' :)

Chyba że chodzi Ci o jakiś instynkt pchający Polaków ku sobie?

[...]
> Urok młodości i *ignorancji* nie jest w stanie załatwić wszystkiego. M
> wie co kładzie na szali - swoją pozycję statecznego *Pana_po_40." .

Chyba nie o tym pisałem, ale sam już nie wiem :D
Już 50.
Statecznego? Przecież on jest taki "zakręcony" ;)

[...]
> Hmmm, dlaczego dramatycznie? Ktoś musi powiedzieć basta. A z
> tyemperamentrem Isabel, trudno się spodziewać, że będzie to spokojne i
> ciche rozstanie.
[...]

Za to może być nagłe i tak uspokojające jak cięcie mieczem samurajskim.
A tego nie nazwałbym wybuchem.

Saulo

no to zapraszam 7 października... :))))
Spadek PLN to wynik celowej spekulacji