Okiem i piórem Isabel, czyli jej wpis na blogu KM

1. Data: 2009-02-22 09:07:03

Temat: Okiem i piórem Isabel, czyli jej wpis na blogu KM
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://kmarcinkiewicz.blog.onet.pl/2,ID365770208,ind
ex.html

Hasło ,,Marcinkiewicz" nie schodzi z języków ludzkich, portali, programów TV,
czy stron gazet.

Dlaczego?

Bo Marcinkiewicz jest na wagę newsa, czy może cierpimy na brak innych
ciekawych ludzi, ludzi o których można pisać, o których można sie wypowiadać
bo inni chcą o nich przeczytać? Kazimierz daje zarabiać mediom krocie, a z
użyciem jego nazwiska promują sie rożni dziennikarze; jak nie napiszą o
Marcinkiewiczu to nikt o nich nie usłyszy.

Najpierw tematyka z życia prywatnego. Robienie wielkiego ,,Halo" z pięknego
związku jest bez precedensu i wszyscy dokładnie to wiedzą. Stąd słownictwo.
Mówienie o romansie, którego przecież nie było! Ale oczywiście słowo
,,narzeczeństwo" brzmi mniej ciekawie niż ,,romans", a słowo ,,kochanka", czy
,,kochanica" od po prostu ,,narzeczona", czy ,,partnerka".

Prywatne sprawy Kazimierza stały się publicznym tematem, tylko po to by
wzbudzać sensację....nie dlatego, że był premierem, bo o innych tego samego
się nie pisze, ale dlatego, że cieszy się poparciem, czy zainteresowaniem
społecznym. I ,,serial" trwa już nieprzerwanie 4 tygodnie.

A po części prywatnej media przechodzą do tematu jego życia zawodowego?
Dlaczego? Czy ktoś zazdrości mu jego kariery bankowej? Najprawdopodobniej
tak, bo takie jest moje wrażenie po przeczytaniu nieładnego ostatniego
artykułu w ,,Dzienniku": ,,Kolejne problemy Marcinkiewicza w karierze
zawodowej".

Czy to tematyka, która ma 'dobić' Kazimierza? I dodatkowo dać nowy temat do
dyskusji, oraz sprowokować go do...tłumaczenia się?. Kazimierz nie ma nic do
ukrycia i nigdy nie ukrywał, wykonuje swoja prace należycie, jest ceniony w
środowisku nie tylko polskiego biznesu, a tu nagle polityczni dziennikarze
na siłę udowadniają, że jest inaczej i próbują wplątać go w sytuacje
deprecjacji polskiej złotówki?

Były premier, który miał tak duże poparcie wśród społeczeństwa, który zrobił
wiele dla Polski od strony gospodarczej i wszyscy dziś z tego korzystają,
dlaczego więc miałby działać na niekorzyść Polski??? To nie ma sensu, nie
można robić z dobrego - złego człowieka. Uważam że należy mu się szacunek,
używanie epitetów w jego stronę jest rzeczą, której akceptować nie można. To
wygląda jak bardzo tania odwaga.

Może Kazimierz parę błędów popełnił (tak jak każdy śmiertelnik popełnia, bo
przecież nikt nie jest doskonały) i do tego się przyznał. Jak mało, kto
spośród osób publicznych używa słowa: przepraszam. Jednakże, czy coś to
zmienia czy prawda jest interesująca? Nie. Dlatego na siłę szuka się czegoś
innego, tworzy się nie z jego wyboru ,,bohatera sensacji", ,,newsy sensacji"
które z prawdą niewiele mają wspólnego.

Ci, którzy znają Kazimierza wiedzą, że to dobry człowiek, który jest
niebywałym partnerem, przyjacielem, pracownikiem, współpracownikiem, kolegą!
Otwarcie myślącym człowiekiem.

Poziom intelektualny polityki i gospodarki, a zwłaszcza dyskusji publicznej
najwyraźniej dzięki niektórym mediom sie obniża. A co pozostaje
Kazimierzowi? Robić swoje. Można śmiało powiedzieć, że w wywiadach na żywo
pokazuje swoją prawdziwa twarz.

Tak jak wczoraj w TVN, ale ze TVN-owi ciągle za mało...bez wpadki się nie
obędzie i w ,,szkle kontaktowym" zostaje puszczony krotki film z narzeczona
Iza... zabawny aż do łez...nagrany przed wystąpieniem Kazimierza, OCZYWIŚCIE BEZ
ŚWIADOMOŚCI I ZGODY BOHATERÓW. Po co wyśmiewać swobodę i naturalny sposób
bycia, tak oczywisty przed wejściem na wizję?

A co na to wszystko Kazimierz?

Nadal będzie niepokonany i żył NORMALNIE tzn. szczęśliwie....a media będą
miały kłopot, bo przecież normalność nie jest interesująca więc będą nadal
próbować ubarwiać i przeinaczać, a życie toczy się dalej...czy z mediami sie
wygra? Mmm...szkoda pięknego życia na walkę z nierównym sobie przeciwnikiem.

"Świat chce być oszukiwany, niechże więc będzie".

Isabel

PS.

Dziś skorzystałam z bloga Kazimierza, by dać upust mojej nieodpartej weny i
niezadowolenia a niebawem rozpoczniemy pisanie wspólnego bloga.

2. Data: 2009-02-22 09:41:16

Temat: Re: Okiem i piórem Isabel, czyli jej wpis na blogu KM
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

> Saulo; <gnr4jj$8lk$1@news.onet.pl> :

ex.html

> Biedny Leoncio. ;>

Heh :)

Saulo

3. Data: 2009-02-22 09:44:00

Temat: Re: Okiem i piĂłrem Isabel, czyli jej wpis na blogu KM
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Biedny Leoncio. ;>

Jak ktoś nie ma się czym podniecać, to się podnieca Isaurą i Leonciem
:> Wyższe sfery, haha.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-02-22 10:13:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Nadal będzie niepokonany i żył NORMALNIE tzn. szczęśliwie....

XL Style ;)

Ewa

5. Data: 2009-02-22 12:39:02

Temat: Re: Okiem i piórem Isabel..[nie będę z muchamy walczył]
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

" Były premier udzielił wywiadu, ale po nagraniu zmienił zdanie i nie
zgodził się emisję. Twierdził, że według wcześniejszych ustaleń rozmowa
miała dotyczyć kryzysu gospodarczego, nie jego pracy. Zdaniem Jankego,
zdenerwowany Marcinkiewicz groził nawet podaniem telewizji do sądu.
Jednak stacja i tak wyemitowała wywiad.

Co na to były polityk i obecny konsultant bankowy? Spokojnie i bez
nerwów wraca do tej sprawy. "Przepraszam, jeśli kogoś uraziłem. Wywiad
poszedł, nic wielkiego się nie stało" - bagatelizował w TVN24. "To jest
mała telewizja, ma małą oglądalność. Nie będę z takimi muchami walczył.
Bez przesady, nie ma z kim" - dodał Kazimierz Marcinkiewicz, pytany, czy
wciąż chce pozwać Puls do sądu.

http://www.dziennik.pl/polityka/article325261/Marcin
kiewicz_Nie_walcze_z_muchami.html

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

6. Data: 2009-02-22 13:23:30

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

[...]
> Co na to były polityk i obecny konsultant bankowy?
[...]

Szef klubu Platformy pytany, czy po Marcinkiewicz mógłby zastąpić Tuska na
stanowisku szefa rządu, kiedy ten wystartuje w wyborach prezydenckich, albo
zostać jednym z ministrów, stwierdził: - najlepiej, gdyby gdzieś na chwilę,
być może dłuższą, zniknął.

- Jest zbyt wiele spekulacji, i zupełnie niepotrzebnych zdarzeń, które
stawiają go w złym świetle, mimo że ma swój dorobek w życiu politycznym -
powiedział Chlebowski. I dodał: - Marcinkiewicz, jako były premier jest w
dwuznacznej sytuacji. Ten bank to największy spekulant złotym na polskim
rynku. Wiemy, jak to się odbija na oszczędnościach Polaków i
przedsiębiorcach.

Zdaniem posła Eugeniusza Kłopotka były premier powinien zrezygnować z pracy
w banku, który spowodował zwiększenie kryzysu w Polsce. - Powinien
powiedzieć: dziękuję, rozstajemy się. To jest oczywiste - podkreślił polityk
PSL.

O konieczności rezygnacji ze strony Marcinkiewicza mówił też poseł PiS
Tadeusz Cymański. - Wiarygodność Marcinkiewicza - z różnych względów - jest
osłabiona. A całą sprawę (spekulację złotym) trzeba sprawdzić - powiedział
Cymański.

Wtórował mu prezydencki minister Michał Kamiński. - Sytuacja jest
niezręczna. I dziwię się, że Marcinkiewicz się oburza, że zadaje mu się
takie pytania (o spekulację - red.), skoro publicznie się chwalił, że
pracuje w tym banku. Zwłaszcza, że zabiega o to, by ciągle być osobą
publiczną - powiedział prezydencki minister.

Saulo

7. Data: 2009-02-23 09:00:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zadziwiające jak wiele hien i nieudaczników widzi pożywkę
w wykreowanej sztucznie "aferze" z Marcinkiewiczem i jego
"kochanką".

--
CB

8. Data: 2009-02-23 09:08:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> To zadziwiające jak wiele hien i nieudaczników widzi pożywkę
> w wykreowanej sztucznie "aferze" z Marcinkiewiczem i jego
> "kochanką".

O, proszę! Cebuś-Wielki Iluminator już widzi sztucznie wykreowaną aferę
w czymś, w czym pierwotnie widział wielką przemianę i odnalezienie pełni
człowieczeństwa KM. Rozkoszne!

:)

Ewa

9. Data: 2009-02-23 09:12:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> To zadziwiające jak wiele hien i nieudaczników widzi pożywkę
> w wykreowanej sztucznie "aferze" z Marcinkiewiczem i jego
> "kochanką".

czy ta uwaga oznacza, że nadal jesteś wierny swojej wizji marcinkiewicza?
(myślałem, że się po cichu wycofałeś)
czy może skorygowałeś swoją wizję i tylko mierzi cię mobbing?

saulo

10. Data: 2009-02-23 09:30:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje personalne hipotezy nie mają tu nic do rzeczy.

Nawet gdybym nie wiem jak nie lubił Marcinkiewicza, to
nie dołączyłbym do tej uczty hien kłębiących się wokół
niego i jego nowej parnerki.

Odrażające.
I smutne jak wielu bezinteresownie zawistnych nieudaczników
w PL stara się udowodnić w tej sprawie że białe jest czarne.
No i chore oczywiście.

--

> czy ta uwaga oznacza, że nadal jesteś wierny swojej wizji marcinkiewicza?
> (myślałem, że się po cichu wycofałeś)
> czy może skorygowałeś swoją wizję i tylko mierzi cię mobbing?

mlodzi mówią: żenua żenua żenua!
no to zapraszam 7 października... :))))
Spadek PLN to wynik celowej spekulacji
film - Bridge To Terabithia