czytaczom

1. Data: 2009-02-22 14:06:16

Temat: czytaczom
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/dziennik/europa/article325207
/Wojna_pokolen_przy_uzyciu_cyngli.html

"Napisałem kiedyś tekst o środowisku pampersów, ale nie został puszczony
do druku jako nazbyt koncyliacyjny"

to mi sie wydaję istotne. ten zakaz koncyliacji.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

2. Data: 2009-02-22 14:11:03

Temat: Re: czytaczom
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> do druku jako nazbyt koncyliacyjny"
>
> to mi sie wydaję istotne. ten zakaz koncyliacji.

i dalej
"O tym, kim się jest, decyduje środowisko, w jakim się żyje.
Instynktownie przejmujesz pewne zachowania, myśli i sformułowania.
Naczelnym pragnieniem każdego człowieka jest, po pierwsze unikanie
problemów, a po drugie uzyskanie pochwały od stada swoich szympansów. To
bardzo silny mechanizm wzbudzania pozytywnego konformizmu, bez którego
umieramy. "

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

3. Data: 2009-02-22 14:51:40

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 15:11, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> [...]
> problemów, a po drugie uzyskanie pochwały od stada swoich szympansów. To
> bardzo silny mechanizm wzbudzania pozytywnego konformizmu, bez którego

E tam zaraz umieramy.

A jak sie ma rzeczony instynkt do swiadomosci?

I co w ogole robi instynkt u homo SAPIENS?

4. Data: 2009-02-22 15:03:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> E tam zaraz umieramy.
>
> A jak sie ma rzeczony instynkt do swiadomosci?
>
> I co w ogole robi instynkt u homo SAPIENS?

w generalnej większości on ma rację.
świadomość, to hasło zarezerwowane dla outsiderów.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

5. Data: 2009-02-22 15:06:04

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

[...]
> w generalnej większości on ma rację.
[...]

ba, jest taki sprytny, że nawet potrafi machać "świadomością" przed nosem

saulo

6. Data: 2009-02-22 15:10:44

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 16:03, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> w generalnej większości on ma rację.
> świadomość, to hasło zarezerwowane dla outsiderów.

Wiem, ze tak sie dzieje i ze on ma racje.
Pytanko jednak mi sie cisnie: dobrze to czy zle?

Tak, tak jest wygodniej.
Ale czy ciekawiej?

Uzyskanie pochwaly od stada swoich szympanow oznacza schlebianie ich
gustom. Bez zadnej jednak gwarancji, ze w ktoryms momencie nie
dostaniemy od stada kopa w d, zostajac z zaprzedanym JA, bez
kregoslupa, i tak dalej.

Co wtedy?

7. Data: 2009-02-22 15:46:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@n...sieciowy>
>
> [...]
> [...]
>
> ba, jest taki sprytny, że nawet potrafi machać "świadomością" przed nosem

ale tylko zbiorową... :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

8. Data: 2009-02-22 15:49:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> [...]
> gustom. Bez zadnej jednak gwarancji, ze w ktoryms momencie nie
> dostaniemy od stada kopa w d, zostajac z zaprzedanym JA, bez

raczej z gwarancją że dostaniemy.
cóż - zmienimy wtedy gust i wrócimy na kurs.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

Okiem i piórem Isabel, czyli jej wpis na blogu KM
mlodzi mówią: żenua żenua żenua!
no to zapraszam 7 października... :))))
Spadek PLN to wynik celowej spekulacji
film - Bridge To Terabithia