[mocz] bialko, leukocyty

1. Data: 2004-04-06 12:24:44

Temat: [mocz] bialko, leukocyty
Od: "BaRMaN" <b...@s...info-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Od 3 tyodni mam co tydzien badanie moczu, otoz w pewien poniedzialek mnie
bolalo w okolicach nerek, poszedlem do lekarza
wyslal mnie na badanie moczu wykryto bialko - zapisal Biseptol, po tygodniu
kontrola, podwyzszony poziom leukocytow - przepisal Keflex (czy podobna
nazwa, antybiotyk), dzisiaj bylem na kolejnej kontroli - i wykazalo
podwyzszone bialko [0.3], lekarza juz nie bylo - jutro ide z wynikami.

w zwiazku z tym mam nstp pytanie - czym moze byc taki stan rzeczy
spowodowany, nadmienie jeszcze ze kilka lat temu mialem problemy z zatokami
(nawrot?). prosze o porady, wskazowki

pzdr
BlazejP