moczowy uklad chory

1. Data: 2004-02-22 19:45:14

Temat: moczowy uklad chory
Od: "anka i krzychu" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
W meskim ukladzie moczowym cos mi sie rozregulowalo tak solidnie ze moze
ktos z Was mi cos pomoze?
Jestem obecnie pod opieka urologa i podczas 7 kuracji antybiotykowej.
Glowne dolegliwosci to pobolewanie jader, pieczenie chyba w pecherzu o
uniarkowanej sile, oproznianie pecherza z max 0,2l czyli czesto, no
siusianie skrzepami krwi-mocz czesto zabarwiony "ciemna krwia".
Te skrzepy zaczynaja sie i koncza czasem co trzeci dzien ,czasem dwa dni
z rzedu, czasem przez 5 dni jest czysto.
Ten stan trwa juz 6 tygodni(to sikanie kolorowe), w najgorszej fazie na
poczatku byla jasno czerwona krew, i oczywiscie silne dolegliwosci
bolowe,teraz te dlegliwosci ocenilbym na 2,3 w skali 10 stopniowej.
Najbardziej jestem zaniepokojony ty krwawieniem . Jak dlugo to moze sie
goic??Urolog z diagnostyki zrobil USG, cystoskopie.Moze wskazane bylyby
jakies inne badania ??
Moze ktos przechodzil przez cos takiego i cos wie??
Lekko umoczony juz ta sytuacja 45 letni
Krzysztof

2. Data: 2004-02-22 20:14:08

Temat: Re: moczowy uklad chory
Od: "kffiat" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krew w moczu czesto pojawia sie w przypadku kamicy, zwlaszcza, kiedy kamyki
moją ostre krawędzie. Wowczas przesuwając sie np. przez moczowod moga
uszkadzac jego ściany i doprowadzac do krwawień. Krew jasna oznacza "swieżą"
krew.Czestomocz tez moze byc objawem kamicy, jak i stanow zapalnych, a
nawet wad w budowie ukladu moczeowego , itp.
Sam napisales, ze najbardziej bolało, kiedy wypływała jasno czerwona krew,
czyli swieza. Mozliwe, ze wlasnie wtedy schodzil kamyk i jego ostre
krawedzie mogły poranić drogi moczowe. A bol jader to moze promieniowanie z
głownego źródła? Moze to byc takze tzw. "orchitis" czyli zapalenie jąder.
Oprócz antybiotyków poleca sie wtedy noszenie specjalnego suspensorium,
podtrzymującego jądra, lub najprosciej - dobrze przylegającej bielizny.
Wlasciwie jednak, skoro leczy Cie urolog, to on powinien wyjaśnić Ci
przyczyne Twoich dolegliwości. A moze podasz wyniki badań, ktorym Cie
poddawano? (Byc moze bede wtedy w stanie powiedzieć cos wiecej).

gorąco pozdrawiam

kfffiat

3. Data: 2004-02-23 10:31:47

Od: "anka i krzychu" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kffiat" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyczyne Twoich dolegliwości. A moze podasz wyniki badań, ktorym Cie
> poddawano? (Byc moze bede wtedy w stanie powiedzieć cos wiecej).

Sprawa u mnie wyglada byc moze troche inaczej.
Pomijajac ten obecny stan od 4 lat co jakis czas kilka razy do roku
dokucza mi zapalenie prostaty. Jednak teraz wg moich domyslow to zapalenie
albo ja zaniedbalem, albo lekarz. Do poprzednich objawow prostatowych:
czeste pracia, parcia nonstop doszlo pieczenie prostaty przy dotknieciu,
pieczenie z bolem w dole brzucha i cewki, pobolewanie jader .Ale dopiero po
6 tyg. leczenia (4czy5 kuracji antybiot.)-stan sie tak zaostrzyl mimo
leczenia ze zaczalem sikac krwia. Lekarz chcac jak mi nadmienil wykluczyc
np. brodawczaki w pecherzu zarzadzil cystoskopie.Jak zobaczyl co zobaczyl
stwierdzil ze czerwono i sam ogien i zarzadzil 20 iniekcji Biofuroksym
750.To postawilo mnie na nogi, ale jestem jeszcze nie do konca
uleczony.Zdaje sobie sprawe, ze nie odrazu jak reka odjal, zniknie wszystko
.Niepokoi mnie to dlugotrwale cykliczne pojawianie sie krwi co prawda w
wiekszosci ciemnej i skrzepow .Tak, jakby te powstale wczesniej ranny nie
mobgly sie zasklepic.Rekordem bylo jak uwolnil sie w pscherzu taki duzy
strup ktory zatykal mi cewke od wewnatrz. Po zastrzykach do dzis (16 dni )
biore Biseptol i doraznie Diclo duo.Od miesiaca sie oszczedzam : nie
wychodze, wygrzewam sie, leze sporo, pije porzywe, skrzyp ,brzoze, wode ,ale
i ze skory wychodze kiedy to sie skonczy? Oprocz cystoskopii oczywiscie USG
robil kilka rary(posiada w gabinecie), ale zadnych innych badan
diagnostycznych nie zalecil. Jeszcze w listopaddzie 2003 przed rozpoczeciem
przyjmowania pierwszego antybiotyku sam sobie zrobilem ogolne moczu , mocz
na posiew-ujemne, sperma na posiew- ujemne, PSA 0,8
Tyle przyszlo mi do glowy
Jestes moze zawodowo zwiazany z tematem, czy przechodziles cos podobnego?
Pozdrawiam
Krzysztof

4. Data: 2004-02-23 13:24:32

Od: "kffiat" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes moze zawodowo zwiazany z tematem, czy przechodziles cos podobnego?
> Pozdrawiam
> Krzysztof

Właściwie to ja jestem ona....
A moje powiązania z tematem wyjaśnia chyba moj zawód - jestem pielęgniarką
(tyle, ze obecnie pracuję na ortopedii). Jeśli możesz dać mi ze 2,3 dni, to
chętnie napiszę Ci cos wiecej, z tego wzgledu, że mogę Twoj opis pokazać
znajomej pani doktor urolog (dobry z Niej fachowiec i bardzo życzliwy
człowiek).
Jesli "wytrzymasz" jeszcze te 2,3 dni, to postaram się znaleźc dokładniejszą
odpowiedź na Twoje pytania.

Pozdrawiam
Kffiat

5. Data: 2004-02-23 18:51:45

Od: "anka i krzychu" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli "wytrzymasz" jeszcze te 2,3 dni, to postaram się znaleźc
dokładniejszą
> odpowiedź na Twoje pytania.
>
> Pozdrawiam
> Kffiat

Witam ponownie
Dziekuje za zainteresowanie moja sprawa.
Dzisiaj odwiedzilem ponownie mojego urologa, poprzygladal mi sie porzez USG
zbadal per rektum i zasugerowal...... usuniecie prostaty, stwiedzajac ze to
ona krwawi jest twarda i powiekszona, boli i szczypie przy dotyku.
Wizyta zakonczyla sie wreczeniem mi skierowania do szpitala.
Nie rozumiem tylko dlaczego na skierowaniu jest adres i nazwa szpitala?
Te gadki o wolnym wyborze placowki medycznej to mrzonki?
Pozdrawiam i sory za zmiane Twojej plci.
Krzysztof

Dziwne objawy. Dluuuugie
Antykoncepcja
Ropa po cięciu cesarskim
Po wycięciu woreczka żółciowego
czy mozna pic alkohol biorac leki na gardło??