model kuli

1. Data: 2004-03-06 12:56:24

Temat: model kuli
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze zrobic model kuli z bibuły, taką "techniką" jak ozdoby do drinków np.
http://www.arpex.com.pl/slajd1.php?id_produktu=538 , chodzi mi oczywiście o
brzuch tej papugi;)
Może ktos wie jak takie coś sie wykonuje, jakieś stronki z instrukcjami,
ewentulalnie jak fachowo takie cos się nazywa. Bardzo prosze o pomoc.
pozdrawiam
tweetka

2. Data: 2004-03-10 22:59:02

Temat: Odp: model kuli
Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweetka <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c2char$jfk$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
instrukcjami,
> ewentulalnie jak fachowo takie cos się nazywa. Bardzo prosze o
Może trochę cię naprowadzi na pomysł lektura "Zrób to sam" niejakiego
Słodowego, Adama zresztą. Zanim przypomniał się w reklamie z tytułem
swojej książki, zahaczył o ten temat pisząc o abażurach do lamp. Z
ciekawości skleciłem według jego przepisu podobną kulkę. Bez kleju.
Robi się też takie lampiony - może znajdziesz jakiegoś gotowca do
podglądania?
A może dziewczyny z pl.rec.robotki-reczne coś podpowiedzą?

pozdrowionka
zairazki

Kurs COME UW
Gdzie opracowania matury z pl (woj mazowieckie)??
Szukam pomocy
Gdzie opracowania matury z pl (woj mazowieckie)??
Gimnazjum 13 we Wrocławiu - Dni Otwarte 19-20 marca