modne spodnie- jakie są? (og?)

1. Data: 2004-01-30 07:58:58

Temat: modne spodnie- jakie są? (og?)
Od: "Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Chciałam zaopatrzyć się w spodnie, niekoniecznie jeansy i zastanawiam się,
czy to co bęzie modne w tym sezonie mi również przypadnie do gustu. Tak więc
moje pytanie- czy to co przepowiadały gazety- obcisłe legginsy lub proste
spodnie - to będzie hit tego sezonu?
Czy nadal wstrętne obtarte spodnie będą królowały?
Zależy mi na odpowiedzi, bo albo pędze do sklepów i póki są obniżku kupuje
lekko rozszerzane u dołu, albo czekam na to coś co pojawi się w sklepach!
Pozdrawiam i czekam na wszelkie przecieki jakie posiadacie związane z moda
na 2004 ;)

1. Data: 2004-01-30 11:32:37

Temat: Re: modne spodnie- jakie są? (og?)
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy nie mozesz po prostu kupic takich ktore Tobie sie podobaja i w ktorych
najlepiej wygladasz. Ja zawsze tak robie i nie kupuje nigdy zadnych modnych
obdartusow tylko w miare uniwersalne poniewaz w nich najlepiej sie czuje.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-30 22:14:56

Od: "Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> A czy nie mozesz po prostu kupic takich ktore Tobie sie podobaja i w
ktorych
> najlepiej wygladasz.

Wlasnie tak chce zrobic :) Tylko, ze chce wiedziec czy aby te modne- co
pojawia sie do miesiaca w sklepach nie beda tymi, ktore mi beda sie
podobac:)
Dlatego zastanawiam sie czy warto czekac jak kolekcje sie zmienia czy olac
sprawe i kupic kolejne rozszerzane ;)

Obcisłe dżinsy u męzczyzn - co sądzicie?
YR krem do biustu, zel do demakijazu - gdzie w DE?
moze sobie kup?????
Glam Shine Holographic...
mikrodermabrazja-prosze o opinie