modrzew kulisty - cięcie; temat -temat

1. Data: 2000-01-27 13:01:59

Temat: modrzew kulisty - cięcie; temat -temat
Od: l...@p...wp.pl (Lesław Wojewodzic) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy nie ma przeciwwskazań do przycięcia (na wiosnę)
modrzewia kulistego. Posadziłem go wiosną 1997r. Teraz
rozrósł się i zbytnio "rozcapierzył"

Przy okazji. "Śledzę" grupę od miesiąca. Rzeczywiście
sporo jest postów. Są również interesujące mnie tematy.
Miałbym generalną uwagę odnośnie pozycji "temat". Wydaje
mi się,że łatwiej byłoby przeglądać i kiedyś wracać do
poczty gdyby temat był związany z treścią. Zamiast:"Ja
tylko na chwilę" powinno być moim zdaniem: Gardenia - i
wiadomo o co chodzi.. Małgosiu! Zamiast w temacie :"Re:
Bazy danych" proponowałbym "Datura". Natomiast w :
"Re:Hortulus - znaczy ogród" przynajmniej dopisac
hasło:MISIEK i wiadomo będzie czego się spodziewać po
treści.(Jest opcja USUN) Na razie mam czas i cierpliwość
przeglądać na bieżąco całą korespondencję ale boję się,
że z braku powyższych będę musiał zdać się na wstępną
selekcję czytanych nagłówków,
pozdrawiam serdecznie
Lesław

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-27 13:43:21

Temat: Re: modrzew kulisty - cięcie; temat -temat
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Nie ma zadnych przeciwskazan ,podejrzewam ze masz modrzewia japonskiego
(Larix kaempferi) on jest bardziej odporny na raka modrzewiowego niz nasz
europejski.
Ja swoje co roku przecinam regularnie bez zadnych konsekwencji.
Pozdrawiam,Boguslaw.

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-27 15:38:09

Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Les=B3aw?= Wojewodzic napisał:

Na razie mam czas i cierpliwoœć
> przeglšdać na bieżšco całš korespondencję ale boję się,
> że z braku powyższych będę musiał zdać się na wstępnš
> selekcję czytanych nagłówków,
> pozdrawiam serdecznie
> Lesław

Zawsze możesz kogos zartudnić do tej roboty.
Misiek
P.S.
Jestes bibliotekarzem,czy pracujesz w archiwum?

Odpowiadajšc na Twoje pytanie:Modrzew dobrze znosi ciecie.Mozesz go
smialo ciac na wiosne jak Ci sie tylko podoba.Uwazaj tylko,aby nie
ciac za blisko pnia bo wtedy dluzej odbija.

1. Data: 2000-01-27 21:37:43

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lesław Wojewodzic <l...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
>Na razie mam czas i cierpliwość
> przeglądać na bieżąco całą korespondencję ale boję się,
> że z braku powyższych będę musiał zdać się na wstępną

W pelni popieram i musze sie w tym miejscu przyznac, ze sporo listow z tego
powodu nie przegladam (bo o czytaniu nie ma mowy majac kilkadziesiat (~80)
listow dziennie).

AO

1. Data: 2000-01-28 16:13:21

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Re:Hortulus - znaczy ogród" przynajmniej dopisac
> hasło:MISIEK i wiadomo będzie czego się spodziewać po

No właśnie powiem szczerze ze modrzewie mnie nie interesuja ,a poniewaz
staram sie czytac wszystkie to przez przypadek przeczytalam ten .
Wiadomosć skierowana jest chyba tylko do mnie i tak trzeba bylo ja
zatytulowac. .Jezeli odpowiadam komus to widac to wyraznie jak otworze
grupe. Dlatego zawsze moja odp ma tytul wiadomosci na ktora odpowiadam
.Jezeli pisze ogolnie to daje swoj temat

> pozdrawiam serdecznie
> Malgorzata Wrzosek

Re: Bambus!
RE: Pasja - to brzmi dumnie !?