moj 8 marca :( [dlugie]

121. Data: 2004-03-18 17:14:23

Temat: Re: Przyczyna prosta!
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Mar 2004 10:58:29 +0000 (UTC), Sacagawea <s...@x...wp.pl>
wrote:
: W <s...@o...slodki.domek> Katarzyna Kulpa napisał(a):
:
: > On Fri, 12 Mar 2004 09:00:55 +0100, Hanka Skwarczyńska <hanusia@[> wrote:
: >: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
: >: news:slrnc51pjl.554.kasica@obora.slodki.domek...
: >: > [...]mozna z niej takze wyciagnac wniosek przeciwny - ze
: >: > owa pani bukietow nie lubi i dostawac nie chce? [...]
: >:
: >: Można w ogóle nie wpaść na to, że to było o bukietach, a nie o Władku :)
: >
: > ale kiedy caly czas tlumacze, ze niewazne, _o czym_ to bylo, wazne, ze
: > bukiety zostaly nazwane "przepieknymi" i "super" - chyba jest to jakas
: > informacja o guscie wypowiadajacej ja osoby?
:
: Tak, lubisz kwiaty, ale pewnie nie masz gdzie ich trzymać, więc facet
: kupuje Ci wazon.

ROTFL. poddaje sie :)

: Kiedyś dostałam taki fajny tekst, gdzie było jak o tym samym myśli facet
: i dziewczyna, gdzie ona w końcu jest zrozpaczona, bo on jej na pewno nie
: kocha, a on się zastanawia, czy ona lubi konie.

chyba to czytalam. i wydawalo mi sie raczej przesadzone, choc faktycznie
zabawne.

: Mój TŻ namiętnie mi takie rzeczy przysyła, ponieważ absolutnie nie
: potrafi się domyślić i wymaga prostej wykładni. Co też nie zawsze
: skutkuje, ponieważ kiedyś zapowiedziałam, że chcę kwiatka i dostałam
: kaktusa w doniczce...

a jestes pewna, ze to nie mialo jakiegos podtekstu? ;)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

122. Data: 2004-03-19 18:13:13

Od: Sacagawea <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>: kaktusa w doniczce...
>
> a jestes pewna, ze to nie mialo jakiegos podtekstu? ;)

No teraz to mi dałaś do myślenia... ;-)

--
Asiek
Pisząc do mnie usuń "wronę" ;) z adresu

Przyjaźń
mam już dosć
gdzie w Krakowie
poradnia psychologiczna?
babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?