moj album :))

1. Data: 2005-01-16 23:31:39

Temat: moj album :))
Od: "r4mka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a oto album w ktorym umiescilam swoje robotki. oprocz tego mam na koncie
jescze kilka szalikow :)) a w toku jest jeszcze jeden obrazek xxx, tym razem
z kotkiem. umieszcze go pozniej.
milego ogladania :))
http://www.album.com.pl/album.php?id=8053
pozdrawiam
daria

1. Data: 2005-01-16 23:34:24

Temat: Re: moj album :))
Od: "r4mka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps. mam jeszcze album mojego kotka, wiec w ramach relaksu i odpoczynku od
robotek jak ktos lubi to prosze:
http://www.koty.nowiny.pl/galery10/galeria683.html
pozdrawiam
daria

1. Data: 2005-01-17 11:53:57

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo fajny albumik,dodaj jeszcze jakieś cudeńka :)
A swoją drogą to jak robiłaś ten zachód słońca?

Marzena

1. Data: 2005-01-17 14:15:15

Od: "r4mka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to byla taka duza kanwa, z duzymi dziurkami. mialam specjalne takie jakby
szydelko i ok 6-centymertowe kawalki wloczki. no i kazdy z tych sznureczkow
musialam tym "jakby szydelkiem" jakby:) zawiazac na kazdej z tych duzych
dziurek;)) to jedyny sposob na opisanie tej roboty. caly zestaw kupilam
kiedys w Lidlu i bardzo dlugo sie z nim meczylam. a paluszki bolaly jak nie
wiem co!!
pozdrawiam
daria

1. Data: 2005-01-17 20:10:58

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

r4mka wrote:

> [...]
> kiedys w Lidlu i bardzo dlugo sie z nim meczylam. a paluszki bolaly jak nie

To ja dodam, że to niby-szydełko nazywa się igła smyrneńska i da się ją
kupić w sporej części pasmanterii (chociaż nie dają głowy, że wiedzą w
nich, że igła smyrneńska to właśnie to ;) )

Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-01-17 21:01:34

Od: "r4mka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe dzieki ze mnie oswiecilas co trzymalam w raczkach przez tyle czasu!!! a
moze jeszcze wiesz jak sie nazywa ta technika??
pozdrawiam
daria

1. Data: 2005-01-17 21:07:29

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

r4mka wrote:

> hehe dzieki ze mnie oswiecilas co trzymalam w raczkach przez tyle czasu!!! a
> moze jeszcze wiesz jak sie nazywa ta technika??
> [...]

yyy, eeee, Wera Tuszyńska "Dywany i kilimy" twierdzi, że jest to
wiązanie na kanwie, "Robótki ręczne" wielu autorów, ze dywaniki wiązane
i ze "szydełko z klapką" (hmmm), więc jeśli powiesz na to wiązanie igłą
smyrneńską, to będzie to wielce odpowiednie i wszyscy zorientowani
powinni wiedzieć o co chodzi (a na niezorientowanych zrobisz dobre
wrażenie ;) )
Pozdrawiam
Julita

--