moja dieta - moze jakies wskazowki???

następny post »
From: "asia" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: moja dieta - moze jakies wskazowki???
Date: Tue, 2 Mar 2004 14:42:30 +0100

Witam,
jestem na liscie po raz pierwszy ale nie po raz pierwszy sie odchudzam.
Nie moge schudnac po ciazy ;-) A nakrecilam sie na odchudzanie, bo dawno nie
widziany kolega stwierdzil, ze nie mogl mnie poznac, bo nie myslal ze jestem
az tak gruba ;-)))))
Nie mam z kim porozmawiac o swoim odchudzaniu! Nie chce z drugiej strony
zanudzac rozmowcow,
bo moi znajomi sa piekni, szczupli i wspaniali! Niech ktos trzyma za mnie
kciuki!
Schudlam juz 4 kg - przeraza mnie tempo w jakim chudne, ale rzeczywiscie
narzucilam sobie niezly rygor.
Waze 63 kg przy wzroscie 156, niezle co???? 27 lat. K
Nie jem:
slodyczy, pszenicy,ziemniakow, nie jem miedzy posilkami, nie jem po 20.00
cwicze raz dziennie po 40 min, ale bez wiekszego wysilku, nie pije alkoholu
( to najgorsze!)
Jem:
3 posilki dziennie - chude mieso, duzo warzyw, owocow, bardzo duzo pije wody
i spacery, spacery, spacery
trzymajcie kciuki!
Joanna