moja stronka :)

1. Data: 2003-06-26 15:29:08

Temat: Re: moja stronka :)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
news:bdekn7$g2f$1@inews.gazeta.pl...
> Stronka :) bo skromniutka narazie.

ta bluzeczka jest przepiekna!

wkn

1. Data: 2003-06-26 16:50:32

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
> news:bdekn7$g2f$1@inews.gazeta.pl...
> > Stronka :) bo skromniutka narazie.

Fajna stronka. Kubuś z Tygryskiem wspaniali.
Urzekły mnie literki. Uświadom mnie, sama wymyśliłaś taką fajną czcionkę, czy
jest ona gdzieś dostępna gotowa?

Urzeczona Halutka

1. Data: 2003-06-26 17:11:12

Od: "kroowka " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@o...pl napisał(a):

> Fajna stronka. Kubuś z Tygryskiem wspaniali.
> Urzekły mnie literki. Uświadom mnie, sama wymyśliłaś taką fajną czcionkę,
> [...]
:)))) aż taka zdolna nie jestem :)
Czcionka jest z Corela. A ta u góry ma filtr impresjonizm.
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2003-06-26 17:55:58

Od: "kroowka " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo wszystkim za rady i opinie. Miło było je poczytać :)

Można już zobaczyć opis wykonania torebki :) Ale ze ściąganiem zipów sobie
jeszcze nie poradziłam. Wiem czemu jest źle, ale nie moę tego zmienić.
Powalcżę jeszcze, ale już nie teraz :)
A narazie numery szydełek można zobaczyc koło torebki we Wzorkach

Pozdrawiam serdecznie
Ola

PS. z innego kompa, z innego konta i dlatego bez krówki w sygnaturce

1. Data: 2003-06-26 20:41:01

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam: www.kroowka.prv.pl
BRAWO !!!!
Czekam na wiecej, bo jestem glodna szydelka :-))
Najbardziej rozczulila mnie szczerosc z liczniekiem i nabijaniem odwiedzin
:-)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-06-27 08:23:30

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> :)))) aż taka zdolna nie jestem :)

Oj, nie przesadzaj z tą skromnością. Tego nie wymyśliłaś, ale potrafiłaś
wykorzystać, a inne rzeczy robisz bardzo fajne, i tak trzymaj.
Dla mnie pewnikiem jest: Jesteś bardzo zdolna.

Tyle na teraz, serdecznie pozdrawiam - gamoń Halutka

PS. Niestety nie znam Corela, szkoda, ale mam do niego dostęp, więc może
chociaż pooglądam sobie czcionmki, a może jeszcze coś innego. Oj zdanko
zrobiło mi się chyba trochę niegramatyczne. H

1. Data: 2003-06-27 16:24:54

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stronka :) bo skromniutka narazie.
> Ale mam nadzieje będzie się rozbudowywać.
> Są 4 moje dzieła do obejrzenia w galerii i torebka szydełkowa, też dzieło
> moje, bez zdjecia tylko z rysunkiem, ale za to z opisem wykonania :)
> Zapraszam: www.kroowka.prv.pl
powiem jedno
ŚLICZNA
zauroczona SaNi
muszę pomęczyć braciszka może też , kiedyś, dla Was .... :-)

1. Data: 2003-06-30 06:37:16

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> BRAWO !!!!
> Czekam na wiecej, bo jestem glodna szydelka :-))

będzie :))) wczoraj robiłąm fotki, troszkę o jednak potrwa, bo aparat
tradycyjny, więc trzeba wypstrykać kilsże do końca i zanieść do fotografa.

> Najbardziej rozczulila mnie szczerosc z liczniekiem i nabijaniem odwiedzin
> :-)))

:)))) a to nie z chęci poprawienia sobie nastroju :))) tylko przez poprawki
i sprawdzanie, czy wszystko ok :)

> Pozdrawiam
> Asia

Również pozdrawiam
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2003-06-30 06:42:56

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj, nie przesadzaj z tą skromnością. Tego nie wymyśliłaś, ale potrafiłaś
> wykorzystać, a inne rzeczy robisz bardzo fajne, i tak trzymaj.
> Dla mnie pewnikiem jest: Jesteś bardzo zdolna.

dzięki :)

> Tyle na teraz, serdecznie pozdrawiam
> - gamoń Halutka

w to nie wierzę, absolutnie!!!!

> PS. Niestety nie znam Corela, szkoda, ale mam do niego dostęp, więc może
> chociaż pooglądam sobie czcionmki, a może jeszcze coś innego. Oj zdanko
> zrobiło mi się chyba trochę niegramatyczne. H

Pooglądaj sobie Corela, ja też go nie znam za dobrze, nie umiem robić w nim
zbyt wiele. Nauczyłam sie tyle, ile mi w danej chwili było potrzebne. Lterki
i filtry są bardzo proste, wiec od tego zacznij zabawę :) A jak będziesz
chciała, to pytaj śmiało, jeśli tylko będę wiedzieć, to podpowiem :)
Pozdrawiam serdecznie

--
, ,

Co mam Lanarte