moje borówki amerykańskie

1. Data: 2002-07-11 09:55:31

Temat: moje borówki amerykańskie
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Nie wyobrażacie sobie jak mi obrodziły moje borówki amerykańskie,krzaczki
poprostu oblepione jagodami .Posadziłam dwa lata temu 10
krzaczków,cierpliwie czekałam na plon.No i mam.Rosną pięknie.Posadziłam przy
nich rządek wrzosów każdy inny.A wczoraj kupiłam małe sadzonki azali,
coprawda w renomowanym sklepie ogrodniczym,jeden krzaczek tylko 3zl,ale
każdy sprzedawca mówił o nich co innego / nie mają opisu./
Posadzę ich w towarzystwie tych wrzosów aby stworzyć mikroklimacik.A może
ktoś ma azalie,te które nabyłam podobno mają rosnąć nisko
Pozdrawiam

E.

2. Data: 2002-07-11 11:55:27

Temat: Re: moje borówki amerykańskie
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wyobrażacie sobie jak mi obrodziły moje borówki
amerykańskie,krzaczki

mnie też

> poprostu oblepione jagodami .Posadziłam dwa lata temu 10
> krzaczków,cierpliwie czekałam na plon.No i mam.Rosną
pięknie.Posadziłam przy
> nich rządek wrzosów każdy inny.

A to tak TRZEBA czy chciałaś by ładnie wyglądało? - pytanie jak
najbardziej serio.

Pozdrawiam
Qwax

Co to za zapach?