moje najlepsze swięta

1. Data: 2001-12-24 10:15:05

Temat: moje najlepsze swięta
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

tegoroczne swięta beda u mnie jedyne w swoim rodzaju:
mąż jedzie do teściowej (wiadomo jak to z teściową bywa),
dziecko idzie do moich rodziców a ja przed telewizor (po ostatniej awanturze
i ciagłym wyróżnianiu mojego młodszego brata i jego zony nie mam zamiaru
wysłuchiwać jakiego to sobie męża nieudacznika wziełam i do czego
doszliśmy wspólnie a raczej co zepsuliśmy)
mam trzy dni maratonu TV
pozdrawiam i życzę spokojnych świąt
gosia

2. Data: 2001-12-24 10:19:49

Temat: Re: moje najlepsze swięta
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie będzie Ci tak smutno samej? Ja bym chyba wpadła w niezły dołek.
Pozdrawiam i życzę zdrówka i uśmiechu.
Dorunia

3. Data: 2001-12-24 14:46:56

Od: "aRt" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia S." <g...@s...lub.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wysłuchiwać jakiego to sobie męża nieudacznika wziełam i do czego
> doszliśmy wspólnie a raczej co zepsuliśmy)
Ech...... no ty Gosiu to juz dobilas mnie totalnie, tak cala rodzina
rozbita.........?
czy wy nie zdajecie sobie sprawy iz Wigilia to SWIETO RODZINNE.......?
ja jestem ateista, ale szanuje ludzi wierzacych, i wiem jaki sens ma Swieto
Bozego Narodzenia, wszyscy a w szczegolnosci rodzina powinna cala spotkac
sie przy stole, i choc raz w roku zapomniec o wszelkich klotniach,
niedomowieniach, ale jak widac niektorzy ludzie nie dorosli chyba do
swietowania (FYI oczywiscie nie pisze o tobie Gosiu, lecz o tej osobie co
wyroznia twojego brata i jego zony, oraz jakiego meza sobie wzielas).

--
aRt
GG: 1194188 # w...@p...wp.pl

4. Data: 2001-12-24 14:49:47

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Gosia S. napisal/a:
> [...]
>nieudacznika wziełam i do czego doszliśmy wspólnie a raczej co
>zepsuliśmy) mam trzy dni maratonu TV pozdrawiam i życzę

To wpadnij do nas, mamy wolne miejsce ;^)

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl

5. Data: 2001-12-25 18:13:53

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

po ostatniej awanturze
> [...]
> wysłuchiwać jakiego to sobie męża nieudacznika wziełam i do czego
> doszliśmy wspólnie a raczej co zepsuliśmy)

skad ja to znam;((

Pozdrawiam serdecznie,

owieczka

6. Data: 2001-12-27 14:25:02

Temat: Odp: moje najlepsze swięta
Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia S. <g...@s...lub.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a06v2l$acc$...@n...lublin.pl...
> [...]
> wysłuchiwać jakiego to sobie męża nieudacznika wziełam i do czego
> doszliśmy wspólnie a raczej co zepsuliśmy)

Gosiu, nie masz czasem kota? Jesli to Ty (ze zwierzakow), to taka samotna
nie bylas! Pozdrawiam!
P.S. Ja nie znosze tescia, wiec tez mezczyzne wyslalam do swoich rodzicow.
Przywiozl mi od nich ...prezenty....
pozdrawiam!
satia

witam rowniez i przy okazji zyczenia skladam
alez prezent!
Hej Kolenda,Kolenda!
ile alimentów?
witam jeszcze ja