moje wypociny

1. Data: 2005-06-02 12:23:05

Temat: moje wypociny
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po trudach i cierpienia wstawiłam zdjęcia swoich wypocin na 7ya
http://www.7ya.ru/club/member.aspx?name=malgos
Jak ktoś ma ochotę zapraszam. I jednocześnie mam pytanie - po kliknięciu na
zdjęcie okazuje się ono dosyć spore. Co mam zrobić? Czy jedyne wyjście to
powyrzucać, zmniejszyć zdjęcia i znowy wstawić? :(
Z góry dzięki za rady.
Pozdrawiam serdecznie z Lublina - Gośka

2. Data: 2005-06-02 16:55:37

Temat: Re: moje wypociny
Od: "Ola" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po trudach i cierpienia wstawiłam zdjęcia swoich wypocin na 7ya

Bardzo ładne te Twoje "wypociny" i sporo ich :-), a szczególnie ten obrus z
bratkami.
Gratuluję

3. Data: 2005-06-02 17:05:59

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jun 2005 14:23:05 +0200, Gośka z Lublina <g...@w...pl>
napisał:

> Po trudach i cierpienia wstawi?am zdj?cia swoich wypocin na 7ya
> http://www.7ya.ru/club/member.aspx?name=malgos
> Jak kto? ma ochot? zapraszam.

bardzo ladne prace:))
szczegolnie mi przypadla do gustu serweta muszla. jest piekna!!!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocaw

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

4. Data: 2005-06-02 21:07:03

Od: "rosteczek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdjęcie okazuje się ono dosyć spore. Co mam zrobić? Czy jedyne wyjście to
> powyrzucać, zmniejszyć zdjęcia i znowy wstawić? :(

Slicznaoci, gratulacje.Bardzo mi sie podobal obrus z kwiatkami i matylkami i
ubranka dla barbie.
Pozdrawiam
Aneta z Warszawy.

5. Data: 2005-06-03 05:49:05

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po trudach i cierpienia wstawiłam zdjęcia swoich wypocin na 7ya
> http://www.7ya.ru/club/member.aspx?name=malgos

Ładne mi "wypociny" !!
Mnie zauroczyły haftowane obrusy. Są piękne! No i ubranka dla Barbi chociaż te
miniaturki pewnie jeszcze lepiej prezentowałyby się na modelce.
Pozdrawiam. Magdalena.

6. Data: 2005-06-03 07:01:15

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

wow
ty chyba juz w 'beciku' zaczelas to robic :)
sliczne.

Szczegolnie na obrusy zwrocilam uwage, bo przymierzam sie do takiego ..
Jakiego materialu uzywasz na obrusy?
To jest kanwa? jaka?

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

7. Data: 2005-06-03 08:30:59

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <b...@a...pl.usunto> napisał w wiadomości

> [...]
> sliczne.
>
> Szczegolnie na obrusy zwrocilam uwage, bo przymierzam sie do takiego ..

Dzięki wszystkim za wypowiedzi. Bardzo cieszę się, że podoba się moja praca.
obrusy haftowałam na kanwie produkcji polskiej (5 czy 6 krzyżyków na 1 cm)
jako, że była tania 17 zł/m - kupiłam w zeszłym roku, ale całkiem dobrze
nosi się.
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

8. Data: 2005-06-03 20:14:39

Od: "Naila" <odpowiadajac_nadawcy@popraw_adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdjęcie okazuje się ono dosyć spore. Co mam zrobić? Czy jedyne wyjście to
> powyrzucać, zmniejszyć zdjęcia i znowy wstawić? :(

Takie duże obrazki są lepsze niż małe, bo więcej widać... :)
Mnie zachwycił obrus z dmuchawcami ... gdzie mogę dostać taki wzór????

Reszta też śliczna :)))))

--
Jola z Białegostoku
http://www.bookmarkjoli.prv.pl/ -> Kobiece sekrety -> Robótki ręczne

(ot)prosba,doradzenie
xxx małe krajobrazy grafika - szukam
chwale sie
[xxx] poszukuje pociagu z bajki Thomas i przyjaciele
gazetki "Crochet Monthly"