mononekluoza

1. Data: 2002-07-15 18:03:49

Temat: mononekluoza
Od: "Damian Osman" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam mam problem.po dosc dlugim okresie badan i testwo stwierdzono ze mam
mononekluoze.wynik MONOcytow:13,2.Leukocyty tez podwyzszone.do tedgo
powiekszone migdaly i wezly chlonne szcegolnie podzuchwowe.Podano mi Rulid 2
x 150 mg dziennie biodacyna raz dziennie 500mg i preparaty ziolowe do
plukania jamu ustenj gdyz wynikla strszna infekcja.Prosze o porady jak
lagodzic stan zapalny jamy ustnaej.zaznaczam ze jest to jzu dosc silny stan
i zadna preparaty lagodzace nie skutkuja.Pozdrawiam Damian.szczerze dziekuje
za wszystkie odpowiedzi

2. Data: 2002-07-16 09:52:01

Temat: Re: mononekluoza
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Damian Osman" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> witam mam problem.po dosc dlugim okresie badan i testwo stwierdzono
> ze mam mononekluoze.wynik MONOcytow:13,2.Leukocyty tez podwyzszone.do

Gwoli scislosci - kiedy bylem na studiach uczono mnie, ze mononukleary
widoczne w rozmazie bialych krwinek w mononukleozie to NIE monocyty, a
granulocyty obojetnochlonne, specyficznie zmienione z powodu infekcji.
Monocyty 13.2 - a czego 13.2? Procent? Kilogramow? Sztuk? W jakiej
jednostce objetosci?...

NMSP.

m.

3. Data: 2002-07-17 09:53:20

Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stan
> i zadna preparaty lagodzace nie skutkuja.Pozdrawiam Damian.szczerze

Czesc,
Przechodziłem to w szkole średniej - po 4 tygodniach leczenia "anginy"
znalazłem się w szpitalu. Tam w celu złagodzenia stanu zapalnego gardła
płukałem jame ustną szałwią. Skutkowało rewelacyjnie. Nie raz później
próbowałem łagodzić bóle gardła szałwią, ale już bez takiego skutku jak
wtedy.

BaLab

4. Data: 2002-07-17 11:23:43

Od: "Damian Osman" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szałwia zreczywiscie dziala rewelacyjnie .Dziekuje:)

5. Data: 2002-08-11 20:08:54

Od: "Igojsim" <igojsim@_USUN_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Głównym wskaźnikiem mononuklezy zakaźnej jest obecność znacznej liczby
limfocytów atypowych, oraz ogólnie podwyższona liczba leukocytów. Jednak
jedynym pewnikiem, jest badanie pod kątem przeciwciał w klasie IgM (tylko do
6-tego tygodnia). Jeżlei bedziesz miał pecha może przez znacny okres czasu
odczuwać zmęczenie.

Mierzenie ciśnienia
stapler Longo
odlezyny