motywacja

1. Data: 2001-10-13 19:53:56

Temat: motywacja
Od: "piotras" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielki problem z właściwym "się zmotywowaniem"

Zawsze jest tak że dosłownie za "pięc dwunasta" siadam i rozpaczliwie kuję,
kuje, kuję ....................
wtedy to ja sam jestem pod swoim wrażeniem : jestem w stanie zrozumiec
dosłownie wszystko .... chwilowe to uczucie - przyznaję - bo i tak z chwilą
egzaminu pozostaje póstka

wkurza mnie to cholernie
Jestem na studiach i wiem że to nie ma sensu ...mijam się z celem

Mając tyle wolnego czasu zwalam wszystko na ostatnią chwilę

Może zna ktoś złoty środek ???

1. Data: 2001-10-13 20:24:48

Temat: Re: motywacja
Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotras" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> egzaminu pozostaje póstka
> wkurza mnie to cholernie
> Jestem na studiach i wiem że to nie ma sensu ...mijam się z celem

A jaki jest Twój cel skoro się z nim mijasz?

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2001-10-13 22:24:25

Od: "ambe" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehe tez tak mam ...a moze mialem ... przypominam sobie wtedy ta chwile
przed egzaminem w ktorej dochodza mnie wyzuty sumienia ...dlaczego znowu sie
nie nauczylem ...mysle o tym i kiedy tylko zaczynam wypierac nauke , dogania
mnie mysl znowu nie bedziesz umial :)

Po drugie mozna np zastosowac gratyfikacje , tzn po skonczeniu jednego
rozdzialu pozwalam sobie na cos fajnego ...gra na kompie albo cos dobrego do
jedzenia ...zalezy co lubisz . Trzeba sie dogadac ze swoim leniem .

Powodzenia

1. Data: 2001-10-14 10:19:34

Od: Straus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Oct 2001 00:24:25 +0200, "ambe" <r...@b...pl> wrote:

> Po drugie mozna np zastosowac gratyfikacje , tzn po skonczeniu jednego
>rozdzialu pozwalam sobie na cos fajnego ...gra na kompie albo cos dobrego do
>jedzenia ...zalezy co lubisz . Trzeba sie dogadac ze swoim leniem .

Najlepiej jednak naprawde chciec zdac a nie tylko miec to z glowy ;-)

Straus

Nie ogłaszaj pochopnie końca uzależnienia
materialy do magisterki potrzebne
Praca z psychologii
KOCHAM CIE
Re: Mam cię