moze ktos przegladal te ksiazke?

1. Data: 2005-12-26 14:30:29

Temat: moze ktos przegladal te ksiazke?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

znalazlem informacje o wydaniu ksiazki o trawach
Stanisław Kozłowski. 2005.
Trawne oracje.
DRUK-INTRO S.A., Inowrocław,
:)
jest to cala ksiazka wypelniona poezja o lakach i trawach
:)
nie wiem coprawda czy te oracje sa (s)trawne czy tez (nies)trawne
ale chcialem ja sobie kupic / zamowic pod choinke
:)
niestety nie udalo mi sie jej nigdzie wypatrzyc
tak jak nie znalazlem nigdzie w sprzedazy zapowiedzianej na koniec 2005
drugiej czesci Ksiegi polskich traw
:(((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

2. Data: 2005-12-26 15:03:02

Temat: Re: moze ktos przegladal te ksiazke?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:008601c60a28$d9f15800$0100a8c0@NOWY Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

Hejka. Zainstalowałeś bukwy?
Pozdrawiam rusycystycznie Ja...cki

3. Data: 2005-12-26 20:20:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-12-27 10:05:51

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po reinstalce systemu mam standardowa wersje
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> smal

Jeżeli masz domyślne ustawienia IE to wejdź na jakąś rosyjskojęzyczną
stronę a system sam zainstaluje bukwy , wystarczy się zgodzić
po zapytaniu systemu . Potem już tylko przestawić ustawienia w outloku
i gotowe . Czyż nie ?..
--

pozdrawiam :-) piotr

5. Data: 2005-12-27 19:42:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:001901c60a59$c7635220$0100a8c0@NOWY Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> :)
> bylem z niej zadowolony
> a po reinstalce systemu mam standardowa wersje

Hejka. Nakładka? Da się załatwić. :-) Wiem też jak zainstalować bukwy.
Ale co ja z tego będę miał? < lol >
Pozdrawiam merkantylnie Ja...cki

6. Data: 2005-12-27 19:54:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)

Hejka. Nakładka? Da się załatwić. :-) Wiem też jak zainstalować bukwy.
hehe
mniejsza o bukwy
ten post mam zapisany to przy najblizszej potrzebie sobie poradze
a w kwestii nakladki...
:)
choc kombinuje z ustawieniami Outlooka
to nie moge ustawic aby
naprzyklad
cytowany Twoj tekst byl odznaczany (>)
:)
jesli wiec nie wgram tej nakladki
moje posty beda jeszcze mniej dla Ciebie czytelne
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2005-12-27 20:30:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stronę a system sam zainstaluje bukwy , wystarczy się zgodzić
po zapytaniu systemu . Potem już tylko przestawić ustawienia w outloku
:))))
to chyba troche bardziej skomplikowane
:)
a tak wogole to bardzo zle mi sie pisze
bo dostalem pod Choinke od Gwiazdora nowa klawiature
i brak mi teraz wielu klawiszy funkcyjnych
:(((((((((((((((((((((((((

8. Data: 2005-12-27 20:50:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00ad01c60b1f$58aa8620$0100a8c0@NOWY Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> :)
> jesli wiec nie wgram tej nakladki
> moje posty beda jeszcze mniej dla Ciebie czytelne

Hejka. A czy ja muszę czytać wszystkie posty? ;-)
Pozdrawiam wybiórczo Ja...cki
PS Ja się tylko od Ciebie nauczyłem stylu komercyjnego.

CHRIST: THE ARRIVAL
Sadzenie limonki
CHRIST: THE ARRIVAL
Prosba o pomoc