może ktoś wie? zbiórka poprzez Internet i SMS-y oraz wpłaty przez ludzi z zagranicy

1. Data: 2003-09-06 08:23:19

Temat: może ktoś wie? zbiórka poprzez Internet i SMS-y oraz wpłaty przez ludzi z zagranicy
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
może znajdę tutaj odpowiedź na moje problemy. Pewnie wielu z grupowiczów
albo jest w jakiś fundacjach, stowarzyszeniach albo samemu prowadzi podobne
akcje.
Nazywam się Sebastian mam 27 lat i cierpię na Rdzeniowy Zanik Mięśni.
Sytuacja zmusiła mnie do rozpoczęcia akcji zbierania pieniędzy na sprzęt
rehabilitacyjny i rehabilitację. W tym celu stworzyłem stronę internetową
www.pomoc.sebastianowi.prv.pl (własnymi siłami), którą prowadzę już od maja
br. Dzięki Bogu strona się rozwija i jest coraz większe zainteresowanie nią
co mnie bardzo cieszy :)
Mam natomiast 2 problemy, których rozwiązanie mogłoby przynieść dobry skutek
dla akcji. Chodzi o to, że klasyczna wpłata na konto wiąże się z opłatami
bankowymi lub pocztowymi, a jeżeli kogoś nie stać na większą kwotę chciałby
wpłacić choć złotówkę albo dwa to jest to mała paranoja bo musi opłacić
koszt przelewu wynoszący np. 3,5 zł.
Drugi problem to wpłaty z zagranicy. Mam dużo wiadomości od ludzi np. z USA,
Australii itd., że chcą wspomóc akcję ale nie mają technicznej możliwości
ponieważ są poza granicami Polski.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby uruchomienie usługi SMS, ale sieci GSM
odmówiły mi ich udzielenia bezpłatnie, a żeby za nie płacić to są ogromne
sumy.
Dlatego zwracam się do ludzi z tej grupy może ktoś wie jak obejść te
problemy może jakaś Fundacja udzieliłaby usługę SMS na moje potrzeby, a może
jest jakaś inna możliwość, o której nie wiem.

Na koniec chciałbym Was serdecznie zaprosić na moją stronę
www.pomoc.sebastianowi.prv.pl i prosić o małą pomoc. Powiadomcie o niej
swoich znajomych, jeżeli macie swoje strony umieście na nich mój baner. Ja z
chęcią odwdzięczę się tym samym bo wiem, że oprócz mnie jest wielu
potrzebujących i pewnie wielu w jeszcze gorszej sytuacji.

Pozdrawiam serdecznie
Sebastian

2. Data: 2003-09-06 15:20:36

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Sebastianie !

slowo kluczowe : mikropłatności (2700 odnosnikow)

> [...]
> wpłacić choć złotówkę albo dwa to jest to mała paranoja bo musi opłacić

zajrzyj tu :

http://www.mikroplatnosci.pl
http://www.allpay.pl/
http://stp.gery.pl/stp/mp.html

> Drugi problem to wpłaty z zagranicy. Mam dużo wiadomości od ludzi np. z USA,
> Australii itd., że chcą wspomóc akcję ale nie mają technicznej możliwości
> ponieważ są poza granicami Polski.

idz podanym tropem

> Najlepszym rozwiązaniem byłoby uruchomienie usługi SMS, ale sieci GSM
> odmówiły mi ich udzielenia bezpłatnie, a żeby za nie płacić to są ogromne
> sumy.

http://kody.wapacz.pl/

itd itd

(po)zdrowka

A.A.

3. Data: 2003-09-07 13:10:27

Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo wiem jak wykorzystać te metody w mojej sprawie. Znasz może kogoś
kto je zastosował. Myślę, że ten sposób mikropłatności byłby zbyt
skomplikowany dla ludzi i poprostu by ich zniechęcił. Skontaktuj się ze mną
online jeżeli możesz mój nr gg 1459975
Pozdrawiam Sebastian

4. Data: 2003-09-07 14:49:23

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo wiem jak wykorzystać te metody w mojej sprawie.

Dziwi mnie to. Tym bardziej ze masz SDI i mozesz swobodne
spenetrowac temat.
Czy tak trudno Ci przejrzec te kilkanscie stron WWW ?

Popatrz :

Na stronie "mikroplatnosci" masz napisane cos takiego :

"System MikroPłatności - innowacja na rynku e-commerce.

System Mikropłatności umożliwia dokonywanie płatności za towary
wirtualne, usługi on-line, różnego typu dane, pliki, porady w czasie
rzeczywistym oraz jest doskonałym narzędziem pozwalającym na
wspieranie różnych organizacji charytatywnych, akcji oraz Fundacji.
^^^^^^^^^^^^^^

(podkr A.A.)

Poprzez System MikroPłatności można w sposób wygodny i bezpieczny
kupić towar nawet za 1 grosz! "

Serwis pozsiada strone kontaktowa (menu u gory ekranu) i latwo sie
skontaktowac z ludzmi ktorzy powyzsze napisali. Maja tam tez FAQ

Na stronie :

https://www.mikroplatnosci.pl/mps/micropay/action/Se
rwNext

wymienia sie (przedstawia sie jako ich klientow) m.in. :

-------------
Fundacja Dzieci Niczyje
www.fdn.pl f...@f...pl
Warszawa
ul. Walecznych 59
telefon: (0 22) 616 02 68
fax: (0 22) 616 03 14
Fundacja Dzieci Niczyje jest organizacją pozarządową o charakterze
non-profit zajmującą się szeroko rozumianą pomocą dzieciom
krzywdzonym, ich rodzinom i opiekunom. Działalność Fundacji Dzieci
Niczyje adresowana jest do dzieci maltretowanych fizycznie,
psychicznie, wykorzystywanych seksualnie oraz zaniedbywanych, do ich
rodziców i opiekunów, jak również do osób stykających się w pracy
zawodowej z przypadkami krzywdzenia dzieci.
spis branż:
org. charytatywna
oferowane produkty:
-------------

proponuje skontaktowac sie z ta Fundacja i dowiedziec sie
wszystkiego z pierwszej reki :)

Dajej, serwis Mobilpay , sekcja FAQ :

-------------
2. W jaki sposób zarabiam pieniądze poprzez MobilePay?

Aby otrzymać dostęp do prowadzonego przez Ciebie serwisu,
użytkownicy bedą wysyłać SMS na jeden z numerów MobilePay. Są to
tzw. numery Premium Rate o podwyższonej płatności, gdzie za jednego
SMS-a do rachunku telefonicznego może być doliczone nawet 9 PLN +
VAT. Za każdy taki SMS wysłany przez użytkownika Twojego serwisu
otrzymasz prowizję. Jednoczeście partner MobilePay nie płaci żadnych
kosztów inicjacyjnych ani miesięcznych.

W każdym serwisie internetowym, który już oferuje lub planuje
wprowadzenie płatnych usług. Od teraz Twoi użytkownicy nie bedą
musieli wypełniać uciążliwych przelewów, nie bedą musieli obawiać
się płacenia kartami kredytowymi w Internecie. Wystarczy, że wyślą
SMS z numerem Twojego serwisu i już za parę sekund bedą mogli
korzystać z Twoich usług, a Ty za każdego SMS-a otrzymasz prowizję.
To proste!

-------------

itd itd Czy mam Ci jeszcze czegos poszukac ? ;-)

>Znasz może kogoś kto je zastosował.

Wierze ze sam dotrzesz do informacji ktore sa Ci potrzebne.
Namiary przeciez dostales ...

> Myślę, że ten sposób mikropłatności byłby zbyt
> skomplikowany dla ludzi i poprostu by ich zniechęcił.

Zle myslisz ! To NAJLEPSZY sposob na wspomaganie ludzi metoda klik
klik (takze poprzez wyslanie SMS) . Wlasnie na tej zasadzie
funkcjonuje slawetny juz PAJACYK, oooo do nich tez moznaby napisac,
skoro sami korzystaja ze wsparcia to napewno nie odmowia pomocy jak
takiego pajacyka uruchomic.

powodzenia

A.A.

Introligatorstwo - problem - prosba
KOmentarz zbędny
nadgodziny nie dla ON ? (stop dyskryminacji!)
Ocieplacz na jesień sprzedam.
Obóz sportowy organizowany przez Fundację TACY SAMI