mozna zazdroscic

1. Data: 2006-10-21 18:29:45

Temat: mozna zazdroscic
Od: "regi21" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Pokazuje moje nowe zazdrostki, którymi sie ciesze. I juz sie
martwie, ze niebawem zzólkna
Pozdrawiam
Regina
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01abcec21dfd20b5
.html

2. Data: 2006-10-21 18:50:03

Temat: Re: mozna zazdroscic
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

regi21 wrote:

> Witajcie
> Pokazuje moje nowe zazdrostki, którymi sie ciesze. I juz sie
> [...]

Bardzo ładne. Aż się prosi, żeby zrobić do kompletu firanki filetowe tak
zakończone.
Tylko dlaczego mają zżółknąć?

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2006-10-21 20:26:07

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk napisał:

> Bardzo ładne. Aż się prosi, żeby zrobić do kompletu firanki filetowe tak
> zakończone.
Masz racje, Mogloby to bardzo fajnie wygladac.

> Tylko dlaczego mają zżółknąć?
Tez nie wiem....
Mam w kuychni swoja firanke, wisi spokojnie, wcale nie wymaga czestego
prania, a zolknac nie mysli jak narazie ;-)

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

4. Data: 2006-10-21 21:00:53

Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

.html

> Bardzo ładne. Aż się prosi, żeby zrobić do kompletu firanki filetowe tak
> zakończone.

Tylko po cholerę o tym pisać dwa razy, he?

> Tylko dlaczego mają zżółknąć?

Może ze złości... ;-)

5. Data: 2006-10-21 21:28:39

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa napisał(a):
> Tez nie wiem....
> Mam w kuychni swoja firanke, wisi spokojnie, wcale nie wymaga czestego
> prania, a zolknac nie mysli jak narazie ;-)

Kiedyś chyba były mniej odporne nici i rzeczywiście dość szybko żółkły
od słońca chyba (moja koleżanka ma taką, którą robiła wiele lat temu jej
babcia - dostała ją ze 3 lata temu, wybieliła - po 3-4 miesiącach po
bieli prawie ani śladu; znów bielenie i znów to samo)...
Podobnie jest ze ślicznym kołnierzykiem z koronki klockowej - bez
gotowania, po kilku założeniach i zwykłym praniu - żółty.

W pokoju obok (więc niemal takie same warunki) wisi z kolei zazdrostka,
którą koleżanka robiła sama, z rok temu i nic się jej nie dzieje - stąd
wniosek o niciach...

--
Pozdrówki,
Aneczka

6. Data: 2006-10-22 09:03:30

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa napisał(a):

> [...]
> Mam w kuychni swoja firanke, wisi spokojnie, wcale nie wymaga czestego
> prania, a zolknac nie mysli jak narazie ;-)

A jak zżółknie, to ache
Moje na wsi wiszą 5 lat, prane raz na rok na otwarcie wakacji i ok Mono

7. Data: 2006-10-22 11:06:16

Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie raz zdarzały się podwójne posty, ale takie odzywki są chyba nie na
miejscu. Dziewczyny - więcej wyrozumiałości. Pozdrawiam.

mozna zazdroscic
dynie halloween
PC Stitch
[xxx]Matka Boska Karmiąca