mroczna strona kotleta

1. Data: 2003-12-05 13:43:36

Temat: Re: jasna strona kotleta
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał(a):

> och litosci! nietoperz-wampir tez ma kly. piekne kly! a czym sie zywi?
> owocami :)

Pewnie w tym czasie byłaś na wagarach.
;-)))
cyt.
Ciekawym sposobem odżywiania u zwierząt jest wysysanie krwi ze swojej ofiary.
Taką techniką odżywiania posługuje się odmiana nietoperzy którą nazywamy
wampirami. Nietoperzy wampirów występują trzy gatunki jest to wampir
zwyczajny, wampir białoskrzydły i wampir sierścionogi.
Więcej na: http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/9403.htm

pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-12-05 14:51:10

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> och litosci! nietoperz-wampir tez ma kly. piekne kly! a czym sie zywi?
> owocami :)
=====
Ależ Ty wynajdujesz. On nie jest ssakiem.

waldek
=====

1. Data: 2003-12-05 15:05:51

Od: "Grzegorz J." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> =====
> Ależ Ty wynajdujesz. On nie jest ssakiem.

No tak nietoperze się przepoczważają: składają jajeczka w ziemi wykluwją
się z nich pedraki potem wyłaża na drzewa robią kokon i z tego kokona
wykłuwaja się nietoperze. :))))
ROTLF

--
Grzegorz J

1. Data: 2003-12-05 15:29:13

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

waldek:

> =====
> Ależ Ty wynajdujesz. On nie jest ssakiem.

do jakich szkół chadzałeś? Jak przerabialiście nietoperze, to pewnie na
wagarach byłeś?

Waldek

1. Data: 2003-12-05 15:31:30

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=====
Ale jaja! Sam się mało śmiechem nie udusiłem.
Sorry - piątek wieczorem - moja jedenasta godzina w pracy :-}

waldek
=====

1. Data: 2003-12-05 15:52:39

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

waldek:
> =====
> Ale jaja! Sam się mało śmiechem nie udusiłem.
> Sorry - piątek wieczorem - moja jedenasta godzina w pracy :-}

też dostałem ostrzeżenie od kumpla o nowym wirusie o nazwie PRACA.
Atakuje prawie każdego ;-)
Ja co prawda dopiero od 8 godzin w pracy, ale za to szef zaplanował mi
świetny weekend :-(
15 lecę do Moskwy na pieczeń s griczkoj, to sobie odpocznę. Tam tylko 8
czasow w sutki razrieszajetsja rabotat'.

też Waldek

twaróg
twaróg
jak wygląda krowa?