mrowienie na ciele

1. Data: 2000-10-21 23:30:11

Temat: Re: mrowienie na ciele
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o odpowiedz co to moze byc, w szpitalu powiedziano mi, ze jestem
> zdrowa. skad taki objaw??
>
> Wiktoria.

Mysle,że silna nerwica. Dla pocieszenia dodam, że od tego się nie umiera..

Jola

2. Data: 2000-10-22 21:31:42

Temat: mrowienie na ciele
Od: "aneta14" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trzy miesiace temu jadac samochodem zaczely mi cierpnac dlonie i kolice ust
i nosa ( uczucie mrowienia), nastepnie zroblo mi sie slabo, objawy ustapily
po 15 minutach. powtorzylo sie to po tygodniu, rowniez jak jechalam
samochodem.
dwa dni temu odwieziono mnie na pogotowie, poniewaz mialam scierpniete
dlonie, okoloce ust, nastepnie po 5 min zaczelo mi dretwiec cale cialo
lacznie z jezykiem(zesztywnial mi) , mialam wrazenie, ze dostaje skurczu
miesni w calym ciele, dloni nie moglam otworzyc, trzesly mi sie rece,
wszystko ustapilo po 4 minutach , lecz po 5 nastepnych zaczelo sie wszystko
od nowa.
prosze o odpowiedz co to moze byc, w szpitalu powiedziano mi, ze jestem
zdrowa. skad taki objaw??

Wiktoria.

brak B6 w organizmie-objawy?
wazne
SEROTONINA A MIGRENA,MOZE KTOS MI FACHOWO WYTŁUMACZY
Składnik czynny w Kokainie ???
Seks.