"mrówki"

1. Data: 2008-07-03 21:45:50

Temat: "mrówki"
Od: dziadek <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Do mieszkania na pierwszym piętrze weszły dzisiaj wieczorem "duże
czarne, grube mrówki". Jak sądzę w poszukiwaniu wody - największe ich
gromady po kilkadziesiąt sztuk były w miejscu gdzie na szafce stoją
słoiki z przegotowaną wodą i gdzie było trochę rozlanej wody. Mrówki
wychodziły z dziurki w ociepleniu styropianowym centymetr nad blachą
zewnętrznego parapetu, przechodziły pod drewnianym parapetem wewnętrznym
i oblegały zamoczone wodą miejsce. Poza tym juz mniej licznie rozlaziły
się po całej kuchni.Z uwagi na dzisiejszy upał poruszały się błyskawicznie.
Faraonki (brązowe) okresowo mamy co kilka lat na dłużej lub krócej ale
te są kilka razy większe. Faraonki zwalczaliśmy pasywnie przestrzegając
czystości w kuchni i po penetracji terenu z regułu przenosiły się gdzie
indziej.
Do końca nie jestem przekony czy to są mrówki "ogrodowe" bo
wymordowaliśmy je z żoną tak szybko jak to się tylko dało, a z uwagia na
ich szybkość nie udało się żadnej wziąść żywcem.
Pod oknem jest ogródek kwiatowy.

Czy spotkaliści się z czymś takim?
Jak i czym zwalcza sie "mrówki" w mieszkaniu?

Pozdrawiam.
Dziadek 2
--
Używaj Linuksa
Bądź legalny

2. Data: 2008-07-04 04:31:08

Temat: Re: "mrówki"
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"dziadek" <d...@w...vectranet.pl> wrote in message

Zagraj im:
http://pl.youtube.com/watch?v=G6E-zY2K2QA

3. Data: 2008-07-04 10:50:49

Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chory pomysł z tym graniem.
Zaśmiecasz grupe...niestety.
Janusz

4. Data: 2008-07-04 11:02:33

Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

""Ktoś"" <j...@b...gnet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Chory pomysł z tym graniem.
> Zaśmiecasz grupe...niestety.
> Janusz

Gosciu - Ty zasmiecasz grupe:

1. Wyciagasz gowno Panslawiste z KF´a
2. Odpowiadasz nad postem.
3. Nie umiesz Quotowac

Andy

PLONK

5. Data: 2008-07-04 12:28:53

Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gościu"
1. Odpowiadasz nie na temat , do tego prymitywnie.....niestety też
zaśmiecasz grupe.
2. Nie posługuj się nonsensownymi skrótami.
3. Używaj na tej grupie j. polskiego, polecam nauke ortografii.

Janusz

Ps.najlepiej już nie odpowiadaj na ten post.

6. Data: 2008-07-04 15:42:35

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy spotkaliści się z czymś takim?
> Jak i czym zwalcza sie "mrówki" w mieszkaniu?

Tak to sezonowe mrówki się "roją i szukaja nowych miejsc" za kilka dni mini
w domu się nie zalęgną bo to zwykłae ogrodowe

7. Data: 2008-07-04 16:56:47

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dziadek napisał:

> [...]
> gromady po kilkadziesiąt sztuk były w miejscu gdzie na szafce stoją
> słoiki z przegotowaną wodą i gdzie było trochę rozlanej wody.

Wody im żałujesz ? Zamocuj za oknem poidełko a i ptaszki się napiją.

> Czy spotkaliści się z czymś takim?
> Jak i czym zwalcza sie "mrówki" w mieszkaniu?

Pojawiały się w szczególnie upalne lata i wynosiły się same, gdy się
ochłodziło.
Jakieś leniwe były. Nie chciały sprzątać miodu rozkapywanego przez
dzieci po stole :-)

Pozdrawiam, Barbara

8. Data: 2008-07-04 18:01:19

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g4l557$8mi$1@atlantis.news.neostrada.pl Ktoś
<j...@b...gnet.pl> napisał(a):

> 3. Używaj na tej grupie j. polskiego, polecam nauke ortografii.

Hejka. "Ktosiu", z jakiego powodu polecasz Andy'emu naukę ortografii?
Pozdrawiam frapująco Ja...cki

9. Data: 2008-07-04 20:40:40

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziadek pisze:
> [...]
> czarne, grube mrówki". ...
> Czy spotkaliści się z czymś takim?
> Jak i czym zwalcza sie "mrówki" w mieszkaniu?

Witam!
Ja poprosiłem Panią w aptece o szczyptę boraksu, którą rozmieszałem z
łyżeczką miodu a następnie tą truciznę porozkładałem na papierkach tam
gdzie mrówki łaziły. Po tygodniu mrówek już nie było.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

10. Data: 2008-07-04 20:47:14

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

""Jan P. Cieciński"" <j...@c...eco.pl> wrote in message

> [...]
> łyżeczką miodu a następnie tą truciznę porozkładałem na papierkach tam
> gdzie mrówki łaziły. Po tygodniu mrówek już nie było.

Boraks można kupić na kilogramy w sklepie chemicznym lub u spawaczy.

czym spryskać zielsko żeby nie odrastało?
MAM DOBRY HUMOR
Chore liście śliw
Koszmar
agrest :(