Koszmar

1. Data: 2008-06-30 17:29:51

Temat: Koszmar
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszedłem sobie dzisiaj do antykwariatu i kupiłem Atlasy:
jabłek;
śliwek;
gruszek;
czereśni i wiśni;
malin.
Brak mi jedynie atlasu porzeczek. Ma ktoś?
Wydawnictwo PWRL lata 70-te.
To są te stare dobre odmiany o których myślimy jak o czymś minionym.
Dlaczego kupiłem? Bo przeglądając obrazki na widok niektórych owoców
ślinka mi pociekła.
Pamiętam jeszcze ich smak.
--
pozdr. Jerzy

2. Data: 2008-06-30 17:57:55

Temat: Re: Koszmar
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To są te stare dobre odmiany o których myślimy jak o czymś minionym.
> Dlaczego kupiłem? Bo przeglądając obrazki na widok niektórych owoców

To co jest koszmarem?

piotr :)

3. Data: 2008-06-30 18:04:36

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh pisze:
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> To co jest koszmarem?

To, że nie można ich kupić.--
pozdr. Jerzy
--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2008-06-30 18:27:22

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, że nie można ich kupić.--
> pozdr. Jerzy

Stare odmiany powoli wracają do łask, niektóre można już kupić, inne można
odtworzyć ze starych ogrodów
(które pęd młodych wielbicieli norm unijnych szybko niestety spacyfikuje i
"ulepszy").
Można jeszcze chcieć :)

piotr :)

5. Data: 2008-06-30 18:39:17

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> To, że nie można ich kupić.--

Atlasów czy odmian?

agrest :(
identyfikacja
MOZE SIE PRZYDA
grzyby leśne przy domu -pytanie do praktyków
Wierzba Iwa