Wierzba Iwa

1. Data: 2008-06-28 14:47:11

Temat: Wierzba Iwa
Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam wierzbę, która mimo bardzo intensywnego przycięcia na wiosnę dość mocno
się rozrosła - do tego stopnia, że jej gałęzie dotykają ziemi.
Moje pytanie: czy mogę podciąć około 5-10 cm końcówki tej wierzby, bo w tej
chwili przy najmniejszym podmuchu wiatru "zamiatają" mi korę, która jest
wysypana pod nią i mam taki goły placek ziemi, który nie bardzo mi się
podoba....
można czy nie można przyciąć?
pomijam już fakt, że na końcówkach i liściach harcują mszyce z mrówkami mimo
stałych oprysków.....

dziękuję za pomoc,

Karolina

2. Data: 2008-06-28 19:49:56

Temat: Re: Wierzba Iwa
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwili przy najmniejszym podmuchu wiatru "zamiatają" mi korę, która jest
> wysypana pod nią i mam taki goły placek ziemi, który nie bardzo mi się

Nie można. Wierzba musi wymieść tę sosnową korę
do ostatniego kawałka i najlepiej byłoby, gdyby wymiotła
ową korę do hasioka.

3. Data: 2008-06-28 20:42:59

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g45iti$njj$1@news.onet.pl Karolina
<b...@p...onet.eu> napisał(a):

> można czy nie można przyciąć?

Hejka. Można. :-)
Pozdrawiam skrótowo Ja...cki

4. Data: 2008-08-01 14:42:42

Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> można czy nie można przyciąć?

Jak nie wolno, ale baaardzo sie chce, to mozna...

pozdrawiam
pluton

Do uzytkownikow traktorkow
projekt ogrodu