projekt ogrodu

1. Data: 2008-06-27 10:26:59

Temat: projekt ogrodu
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy jest sens zamawiac projekt ogrodu przez internet? jakie to ma wady, bo
zaletą dla mnie jest cena i ladne realizacje na stronie firmy, ktora
swiadczy takie uslugi. wspolpraca mialaby sie odbywac tylko via net.
pozdrawiam
Beata

2. Data: 2008-06-27 18:06:04

Temat: Re: projekt ogrodu
Od: "MM2" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaletą dla mnie jest cena i ladne realizacje na stronie firmy, ktora
> swiadczy takie uslugi. wspolpraca mialaby sie odbywac tylko via net.
Ja bym był ostrożny... W internecie roi się od oszustów...

3. Data: 2008-06-30 12:11:24

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 20:06, "MM2" <m...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Beata" <b...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:g42f9t$l3l$1@news.dialog.net.pl...> witam,

Jest do poki nie musisz placic. Jesli przysla Ci projekt, ktory Ty
zaakceptujesz i dopiero platnosc to jak najbardziej. Tez ostroznie
podchodze do zakopow przez internet. Kupilem projekt zbiornika -
szmba, ale tam ryyko bylo niewielki wiec placilem z gory. Za projekt
ogrodu raczej placilbym bym po wykonaniu. Mozesz przeslac jakis namiar
na strone, tez jestem zainteresowany projektem.

Pozdrawiam
Dy

4. Data: 2008-06-30 13:12:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaletą dla mnie jest cena i ladne realizacje na stronie firmy, ktora
> swiadczy takie uslugi. wspolpraca mialaby sie odbywac tylko via net.

Nie mogę sobie wyobrazić _odpowiedzialnego_ projektanta/architekta, który
robi projekt nie obejrzawszy terenu, nie pobrawszy próbek gleby, nie
sprawdziwszy, co w danej okolicy rośnie itd.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2008-06-30 15:21:46

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogę sobie wyobrazić _odpowiedzialnego_ projektanta/architekta, który
> robi projekt nie obejrzawszy terenu, nie pobrawszy próbek gleby, nie
> sprawdziwszy, co w danej okolicy rośnie itd.

Bo Ty Basieńko jesteś starozakonna i w kanał nie dasz się wpuścić. ;-))

Pozdrawiam tradycyjnie
skryba

6. Data: 2008-06-30 17:03:18

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata pisze:
> witam,
> czy jest sens zamawiac projekt ogrodu przez internet? [...]

Z Internetu to możesz sobie ściągnąć za darmo tysiące projektów
przepięknych ogrodów.
Zapewniam cię, że będą sto razy lepsze od tego co zamierzasz kupić.
Dlaczego?
Bo zrealizowane.
--
pozdr. Jerzy