Do uzytkownikow traktorkow

1. Data: 2008-06-27 19:17:11

Temat: Do uzytkownikow traktorkow
Od: Longus <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Udalo mi sie naprawic traktorek/kosiarke Murray z silnikiem B&S 14HP i
jedna rzecz mi nie daje jeszcze spokoju tj. przekladnia/tylny most napedowy.
Czy do tej przekladni wlewa sie jakis olej, jakos sie smaruje?
Przyjrzalem sie jej dokladnie i nie widze tam zadnego korka tylko w
gornej czesci jest jakis gumowa zatyczka z otworkiem i wyglada to jak
jakis odpowietrznik.
Traktorek ma juz swoje latka i moze warto byloby zajrzec do tej
przekladni i troche ponaprawic i przesmarowac, dlatego gdyby ktos mi
mogl cos blizszego napisac o konserwacji lub mial jakis rysunek tech.
przedstawiajacy wnetrze to bylbym wdzieczny.

Pozdrawiam,
Greg

2. Data: 2008-06-27 19:44:19

Temat: Re: Do uzytkownikow traktorkow
Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Longus" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Udalo mi sie naprawic traktorek/kosiarke Murray z silnikiem B&S 14HP i
> jedna rzecz mi nie daje jeszcze spokoju tj. przekladnia/tylny most
> napedowy.
Jażeli jest to przekładnia mechaniczna (z "biegami") to nie wymaga
smarowania, o ile nie znać wycieków z nieszczelności. W środku jest smar
stały, bez konieczności uzupełniania, chyba, ze przekładnia zaczyna sie
grzać. Otworzenie przekładni powinno odbyć się w warsztacie, jej ponowne
złożenie/uszczelnienie jest nieco kłopotliwe.
Jakiej firmy jest ta przekładnia?
Pozdrowienia
Jan

3. Data: 2008-06-28 20:12:51

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogl cos blizszego napisac o konserwacji lub mial jakis rysunek tech.
> przedstawiajacy wnetrze to bylbym wdzieczny.

Wraca człek po latkach i czyta takie teksty, bomba, proszę wiecej.:-)

4. Data: 2008-06-29 09:15:26

Od: Longus <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan pisze:
> [...]
> grzać. Otworzenie przekładni powinno odbyć się w warsztacie, jej ponowne
> złożenie/uszczelnienie jest nieco kłopotliwe.

Udalo mi sie odczytac nastepujace dane:
PEERLESS TECUMSEH
MST-206-504
DATE HSG
SERIE HD

Pozdrawiam,
Greg

5. Data: 2008-06-30 21:07:55

Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udalo mi sie odczytac nastepujace dane:
> PEERLESS TECUMSEH
> MST-206-504
> DATE HSG
> SERIE HD
Prześle Ci rozkładówkę ale dopiero w czwartek bo jestem na urlopie...
Nic w skrzyni nie ruszaj jak nie hurgocze. Strasznie drogie części.
Dystrybutor http://www.tecpol.ostrowiec.pl/
Pozdrowienia
Jan

projekt ogrodu