Problem z trawnikiem

1. Data: 2008-06-25 14:02:59

Temat: Problem z trawnikiem
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze o trawnikach napisano tu juz wiele, ale niestety nie moge
znalzc watku pasujacego do mojego problemu.
Jestem posiadaczem kilkumiesiecznego trawnika (mieszanka Wersal firmy
top decor). Trawa slicznie wyrosla, byla regularnie podlewana i 2 razy
lekko nawozona nawozem do trawnikow firmy ProLab.Dodam jeszcze, ze
trawnik zalozony jest raczej na glebie ciezkiej, gliniastej.
Od jakiegos czasu na trawniku pojawily sie plamy. Generalnie caly
trawnik jest soczysto zielony, ale wystepuja plamy trawy
ciemnozielonej. Plamy sa zazwyczaj nieregularne, ale wydaje mi sie ze
sie zaczely w niektorych miejscach laczyc ze soba dajac w rezultacie
duze ciemnoliwone pasma. Nie wyglada zeby trawa zaczela schnac. Nie
chodza tez po trawniku psy ani tez inne zwierzeta. W ciemnozielonych
miejscach trawa praktycznie nie rosnie. Zastanawiajace jest, ze
zazwyczaj okolice moich iglakow nie zmienily koloru. Nie jest jednak
to regula bo np w bardziej zacienionym miejscu mam ni mniej ni wiecej
tylko idealny prostokat "chorej" trawy.

Czy ktos z Was wie czego to moga byc objawy?

2. Data: 2008-06-29 10:58:20

Temat: Re: Problem z trawnikiem
Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <s...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> [...]
> zazwyczaj okolice moich iglakow nie zmienily koloru. Nie jest jednak
> to regula bo np w bardziej zacienionym miejscu mam ni mniej ni wiecej

przed chwila zona przeczytala, ze podobne objawy na naszym trawniku to moze
byc grzybica :( :D

pozdrawiam Piotr

3. Data: 2008-06-29 13:06:21

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci
Uzytkownik <s...@g...com> napisal(a):

> Od jakiegos czasu na trawniku pojawily sie plamy.

Hejka. Zerknij tu: http://www.ihar.edu.pl/choroby_traw.php
Pozdrawiam archiwalnie Ja...cki

marne maliny
Sosna Limba - prosba o pomoc
Serwis firmy MATRIX (elektronarzedzia do drewna)
Czy ktoś ma podkaszarkę-kosę spalinową Einhell dojcz??
kosiarka elektryczna - jaka moc?