Czy ktoś ma podkaszarkę-kosę spalinową Einhell dojcz??

1. Data: 2008-06-24 15:32:21

Temat: Czy ktoś ma podkaszarkę-kosę spalinową Einhell dojcz??
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Za 2 dni będę kupował kosę spalinową.Uzywam juz 2 rok nozyc do żywopłotu
Einhell chyba 1.5 kw i jestem bardzo zadowolony a zywopłot to ze 100m sliwki
kaukaskiej-bardzo kolczasta!!
Myslałem o zakupie kosy spalinowej tez Einhell w sklepie Hornbach.Moze ktoś
ma taka kosę.poprosiłbym o jakies uwagi.
Borato.

2. Data: 2008-06-24 17:44:49

Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borato pisze:
> [...]
> Myslałem o zakupie kosy spalinowej tez Einhell w sklepie Hornbach.Moze ktoś
> ma taka kosę.poprosiłbym o jakies uwagi.

Einhell to nie dojcz tylko holland ale to drobiazg.
Tak mam podkaszarkę Einhella bierz w ciemno -
bardzo dobry ekonomiczny silnik, bezproblemowe odpalanie.

3. Data: 2008-06-25 07:53:20

Od: "alexander" <...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Einhell to nie dojcz tylko holland ale to drobiazg.

China a nie Holland...

4. Data: 2008-06-26 05:19:10

Od: "adi" <a...@w...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Einhell to firma niemiecka i od kiedy zaczęli produkcje sprzętu w Chinach
wszystko się pospuło

adi

5. Data: 2008-06-27 14:42:53

Od: "alexander" <...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

:)

> Einhell to firma niemiecka i od kiedy zaczęli produkcje sprzętu w Chinach
> wszystko się pospuło

Tak jak YATO to firma Polska :)

kosiarka elektryczna - jaka moc?
Morwy