mrówki i mszyce

11. Data: 2003-05-31 19:57:44

Temat: Re: mrówki i mszyce
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:bb68ln$ie5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No to już nie korzystają.
> Są w krainie wiecznych łowów, razem ze swoimi "owcami"

To znaczy że na piwoniach należy mrówki tępić? Bo mrówki biegają po
rozkwitających pąkach kwiatów, ale mszyc tam jakoś nie widzę. Natomiast na
różach są mszyce i ani jednej mrówki.
Goldie

12. Data: 2003-05-31 21:49:21

Od: "Moon" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska <g...@o...pl> wrote:

> To znaczy że na piwoniach należy mrówki tępić? Bo mrówki biegają po
> rozkwitających pąkach kwiatów, ale mszyc tam jakoś nie widzę.

One piwonie traktują spacerowo. Niech sobie łażą byleby nic nie "doiły";)

> Natomiast na różach są mszyce i ani jednej mrówki.
No to primorem je!
A na mojej gruszce już spokój..."Raid" na karakony załatwił dojarzy i
dojonych.
"spokój panuje w warszawie..."

Moon

13. Data: 2003-06-01 07:18:21

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bbb80e$le1$1@atlantis.news.tpi.pl Moon

> "spokój panuje w warszawie..."

Hejka. Eksterminator właśnie zakończył raid. ;-)
Mrówki, które "hodują" mszyce, należy traktować jak szkodniki i niszczyć.
Pozdrawiam biedronkowo Ja...cki

Z głowy: Gdy wilk jest syty i owca cała,
widać połknął ją w całości. :-)

kurczę! kurczę! kurczę...! :-(
[spam] taras bez markizy????
czarny bez