mrówki i mszyce

1. Data: 2003-05-26 00:46:50

Temat: mrówki i mszyce
Od: "Moon" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak obserwowałem mszyce na moich gruszeczkach i stada mrówek, które... no
właśnie, co?
Doją je? Bo pomimo dwudniowego tanga mrówo-mszycowego populacja tych drugich
nie zmniejszyła się.
Musiałem sięgnąć po chemię. I mróweczek też mi nie żal, jaka praca, taka
płaca!
Moon

--
"some guys got it, some guys don't!"

2. Data: 2003-05-26 06:16:38

Temat: Re: mrówki i mszyce
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

a u mnie w oregano jest pelno takich bialych niby meszek
?
w zasadzie nie zauwazylem
zeby oregano cierpialo na ich obecnosci
ale jak sie ich mozna pozbyc
?
hehe
stracha jakiegos postawic czy cos innego
?
z pozdrowieniami i uamiechami
_hehehe

3. Data: 2003-05-26 17:05:25

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno to jest odmiana mszyc ( a jest ich wiele). One są w zmowie,
powiedzmy to sobie szczerze, z mrówami. Mrówki je noszą na najbardziej
atrakcyjne pastwiska, bronią przed drapieżcami, a same zjadają tylko w
ostateczności. No i doją, oczywiście.
Co do stracha- może biedronka w kapeluszu?
Joanna

4. Data: 2003-05-26 21:06:48

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-05-26 23:23:20

Od: "Anastazy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>
> No i dobrze,niech urzędują.Kiedy słonecznik urośnie
przyjdzie kolej na Ciebie.Już nie pytam z kim...:))

Pozdrawiam Anastazy

6. Data: 2003-05-27 21:30:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> przyjdzie kolej na Ciebie.Już nie pytam z kim...:))
>
> Pozdrawiam Anastazy
:)
masz zapewne na mysli wizyte boletusa
?
bedzie niczym szarancza
?

7. Data: 2003-05-27 21:56:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Hehe,do czerwca słoneczniki takie wielkie nie urosną:)

Jak chcesz to mogę być jak szarańcza:)
W takim razie przyjadę największą gablotą:))

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-05-28 06:32:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hehe,do czerwca słoneczniki takie wielkie nie urosną:)
>
> Jak chcesz to mogę być jak szarańcza:)
> W takim razie przyjadę największą gablotą:))

:PPPPP

9. Data: 2003-05-28 21:04:13

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Moon<p...@k...net.pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:baro73$o0p$1@atlantis.news.tpi.pl> ,a ja na to :
> Tak obserwowałem mszyce na moich gruszeczkach i stada mrówek, które... no
> właśnie, co?
> Doją je? Bo pomimo dwudniowego tanga mrówo-mszycowego populacja tych
> drugich nie zmniejszyła się.

Mrówki po prostu "pasą" mszyce tak jak psy owce .Z tym ,że korzystają ze
słodkiej wydzieliny jaką te wydzielają .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

10. Data: 2003-05-30 00:29:49

Od: "Moon" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Too Old <t...@t...pl> wrote:

> Mrówki po prostu "pasą" mszyce tak jak psy owce .Z tym ,że korzystają
> ze słodkiej wydzieliny jaką te wydzielają .

No to już nie korzystają.
Są w krainie wiecznych łowów, razem ze swoimi "owcami"
Moon

--
"some guys got it, some guys don't!"

kurczę! kurczę! kurczę...! :-(