mrozenie - co mozna a czego nie mozna

1. Data: 2001-06-25 11:45:20

Temat: mrozenie - co mozna a czego nie mozna
Od: S...@v...pl.INVALID (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

kupilim zamrażarkę. jest już trochę truskawek wewnątrz. będzie fasolka
szparagowa, groszek zielony, kalafiory, brokułki i takie tam ale
wiadomo jeszcze nie teraz.
pytanie moje brzmi: jakie owoce można mrozić?

--
wojmat <w...@v...pl>
http://puszKKKa.vege.pl

1. Data: 2001-06-25 13:17:12

Temat: Re: mrozenie - co mozna a czego nie mozna
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Kiedys slyszalam, ze przed zamrazaniem trzeba warzywa blanszowac.
Zrobilas tak?
Polecam zamrozic natke pietruszki i koperek.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2001-06-25 17:43:14

Od: "Wiedzma" <w...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys mrozilam: sliwki, porzeczke czerwona i czarna, maliny, jagody,
poziomki, zurawiny i truskawki.
Wszystko bylo super, tylko brat ciagle podjadal (nierozmrozone sa tez
swietne), wiec bylam bardzo zaskoczona, gdy chcialam cos zrobic i zajrzalam
do zamrazarki :o( Dlugo sie tlumaczyl.

pozdrawiam

Bozena
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81842987
www.samorzad.pw.edu.pl/~bozena

"Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> wrote in message
> [...]
> Zrobilas tak?
> Polecam zamrozic natke pietruszki i koperek.

steki
małosolne
Blender Braun MR 404 kameleon - nowy [sprzedam]
PD: Pytanie do "starszych" grupowiczów.(OT)
do kobiety starannie opakowanej