mrozenie wlasnych pierogów?

1. Data: 2006-10-20 14:04:07

Temat: mrozenie wlasnych pierogów?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wlasnorecznie wyrobione pierogi mrozicie?
jesli tak prosze o instrukcje :)
pzdr
p.

2. Data: 2006-10-20 14:30:51

Temat: Re: mrozenie wlasnych pierogów?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message
> Czy wlasnorecznie wyrobione pierogi mrozicie?
> jesli tak prosze o instrukcje :)
> pzdr
> p.

Oczywiście - ugotowane, poporcjowane w woreczki foliowe śniadaniowe,
zakręcone drucikiem i włożone do zamrażarki.

3. Data: 2006-10-20 14:37:54

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy wlasnorecznie wyrobione pierogi mrozicie?
> jesli tak prosze o instrukcje :)

Jesli masz półkę do szybkiego zamrażania, mozesz poukładac ugotowane i
ostudzone pierogi osobno na tacy lub talerzu, jak zamrożą się, wrzucić do
woreczka i do szuflady zamrażarki. Mrozic trzeba oczywiscie partiami, bo na
raz się nie zmieszczą. Jeśli do woreczka wrzucisz pierogi i od razu do
zamrazarki mozesz ich potem niestety nie porozdzielac zachowując pierwotny
kształt.

pozdr

cherokee

4. Data: 2006-10-20 14:44:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <n...@n...pl> wrote in message

> [...]
> raz się nie zmieszczą. Jeśli do woreczka wrzucisz pierogi i od razu do
> zamrazarki mozesz ich potem niestety nie porozdzielac zachowując pierwotny

Wystarczy woreczek z pierogami wyjąć wieczorem z zamrażarki,. by na drugi
dzień odsmażyć lub odgrzać wrzucając do wody, rosołu, czy (uszka) do
barszczu...
Nie wystarczyłoby mi wszystkich szuflad na jednorazową pulę pierogów do
zamrożenia aby się w nich nie dotykały.

5. Data: 2006-10-20 15:37:51

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy wlasnorecznie wyrobione pierogi mrozicie?
> jesli tak prosze o instrukcje :)

Ja mrożę surowe, na tackach-oddzielnie i po zamrożeniu przekładam do
woreczków. Już samo robienie pierogow jest pracochlonne, nie chcialoby mi
się ich jeszcze przed zamrożeniem gotować. Zresztą nie wiem po co...
Pzdr. M.

6. Data: 2006-10-20 16:18:20

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda napisał(a):
> [...]
> woreczków. Już samo robienie pierogow jest pracochlonne, nie chcialoby mi
> się ich jeszcze przed zamrożeniem gotować. Zresztą nie wiem po co...

po co ???
np. po to zeby od razu z zamrazarki podsmazyc na patelni...
z surowymi tak sie nie da...
d.

7. Data: 2006-10-20 16:47:13

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dogma24" <d...@g...pl> napisał w wiadomości news:ehat25

> po co ???
> np. po to zeby od razu z zamrazarki podsmazyc na patelni...
> z surowymi tak sie nie da...
> d.

Nigdy bym nie wpadła na to, że zamrożone kamienie można odsmażać.

d.

8. Data: 2006-10-20 17:52:57

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wesoły Romek napisał(a):

> Nigdy bym nie wpadła na to, że zamrożone kamienie można odsmażać.
>
> d.
kamienie to na podplomyk albo na szaniec...
Dogma

9. Data: 2006-10-21 12:21:04

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> woreczków. Już samo robienie pierogow jest pracochlonne, nie chcialoby mi
> się ich jeszcze przed zamrożeniem gotować. Zresztą nie wiem po co...

czy nie przyklejają się do tych tacek ? i z czego te tacki, aluminiowe ?

Jędrek

10. Data: 2006-10-21 14:06:16

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> raz się nie zmieszczą. Jeśli do woreczka wrzucisz pierogi i od razu do
> zamrazarki mozesz ich potem niestety nie porozdzielac zachowując pierwotny
> kształt.
Nie ma tego niebezpieczeństwa, jeśli wystudzone pierogi pokropi sie
olejem i wymiesza, aby olej je pokrył.

Przeterminowana herbata
coś dobrego i taniego
Smakowita przekąska