mulinowe zapytanie

1. Data: 2002-07-03 10:26:57

Temat: mulinowe zapytanie
Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Krzyżówki ))
Czytam Was od dłuższego czasu)) Kiedyś dawno temu, nim nauczyłam się szyć
dużo haftowałam. Moje dzieła szybko się rozeszły po rodzinie i znajomych,
część wzorków poginęła przy przeprowadzce. Teraz odkad tu trafiłam,
strasznie mnie korci żeby jakiś ładny obrazeczek na ścianę sobie zrobić.
Teraz napalilam się na obrazki w brązie (mostek i budynek) niedawno były
takowe na serwerku. Chciałam to zrobic muliną z Ariadny, ale okazało się że
na 19 kolorów DCM, tylko znajdę 10 odpowiedników Ariadny. Na pewno obrazek
nie bedzie miał już takiego efektu.
Jestem z Łazisk Górnych, tam jest dostępna tylko Ariadna. Proszę, doradźcie
mi gdzie znajdę dobrze zaopatrzoną pasmanterię z muliną DCM lub Anhor i w
jakiej cenie ? Wolę zapytać, niż krązyć po okolicy i nic nie trafić:-))
Mogą być to okolice Mikołowa, Katowic.
Dziękuję serdecznie. Miłego dnia życzę
Basia K

1. Data: 2002-07-03 12:08:05

Temat: Re: mulinowe zapytanie
Od: <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi gdzie znajdę dobrze zaopatrzoną pasmanterię z muliną DCM lub Anhor i w
> jakiej cenie ? Wolę zapytać, niż krązyć po okolicy i nic nie trafić:-))

A może po prostu zamów sobie z jakiejś firmy wysyłkowej np. "Kokardka" kontakt-
tel. (0prefiks56) 662 39 79, niestety nie wiem jakie mają w tej chwili ceny ale
swego czasu korzystałam z ich usług i mogę polecić.
Pozdrawiam (miłych mostków i budynków)
Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-07-03 17:02:41

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Biesiek <B...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:afujf1$3hd$...@n...onet.pl...

> [...]
> mi gdzie znajdę dobrze zaopatrzoną pasmanterię z muliną DCM lub Anhor i w
> jakiej cenie ? Wolę zapytać, niż krązyć po okolicy i nic nie trafić:-))

Wiem o pasmanteri w Katowicach kolo kina Rialto na ul Kochanowskiego po
lewej stronie idac w strone placu Miarki, schodkami schodzi sie w dol. Jest
DMC i Anchor . ceny ok. 2-2,30.
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-07-03 20:36:48

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najtańsze muliny "widzialam" w Hobby Studio - pasmanterii wysyłkowj. Taniej
niz w Kokardce !!!
Pozdrawiam
Larysa

1. Data: 2002-07-04 07:15:04

Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie mile panie))
Kto daleko szuka ten blisko znajdzie, tak tak !!
Wczoraj pisałam do was post odnosnie mulin. Wczoraj też poszłam kupić sobie
kanwę (10,50 zł/m) i pytam panią gdzie dostanę mulinę Anchor lub DCM. W
opowiedzi pani wywlekła zza regału cały stojak muiln ARCHORA !!!! W cenie
1,5 zł / sztuka. Wydaje mi się że nie drogo. Tylko jednego odcienia nie
dostałam, a tak wszystko było))
Z pozdrowieniami, poszukiwaczka
Basia

1. Data: 2002-07-04 07:35:47

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Bytomiu na Dworcowej jest tanio i dużo,jak również na pl.Kosciuszki.

Agatek

1. Data: 2002-07-04 08:35:56

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> W Bytomiu na Dworcowej jest tanio i dużo,jak również na pl.Kosciuszki.

A dokładniej , w którym miejscu ?? Bo chcę podjechać na "wizję lokalną"
:-)))

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-04 09:36:41

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idąc od dworca po prawej,w bramie,trzeba zaglądać,bo szyld ostatnio
zniknął,a na Kociuszki ,to jak wyjdziesz z Dworcowej,przejdz przez
skwerek tez po prawej ,obok budowy.Jesli chcesz,możemy sie gdzes
spotkac.Znam jeszcze hurtownię,ale kawałeczek od centrum,jakies 10 minut
drogi.

Agatek

1. Data: 2002-07-04 10:57:58

Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agatek" <a...@o...pl> wrote in message news:3D23FAD3.FC5A2E4A@o2.pl...
> W Bytomiu na Dworcowej jest tanio i dużo,jak również na pl.Kosciuszki.
>

> Agatek

A tanio to tak mniej-wiecej, ile?:)
Bo w przyszlym tygodniu wybieram sie do Bytomia wlasnie i moze zrobie jakies
zapasy albocos ;)

Icez/Agnieszka

1. Data: 2002-07-04 11:33:28

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

DMC po 2 złote,Ariadna po 1 złoty,i wiele akcesoriów,a na Kosciuszki to
Ariadna chyba po 90 groszy.(Była końcem czerwca)
A na Dworcowej w sklepie " Len" była kremowa kanwa,bywają też inne
kolory
czerwony,zielony .

Agatek

Torebki szydełkowe ew. drutowe