murek

1. Data: 2000-05-09 09:38:23

Temat: murek
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !
Jestem nowy...Nieśmiało chciałem prosić o pomoc...
Miły Gość z firmy Zbogar wykonał dla mnie bezpłatnie (!!!) projekt ogródka .
Dominujacym elementem ma być "murek" z drewna wypełniony ziemią...Chciałem
go wykonać z podkładów kolejowych,ale dowiedziałem się,że są one
impregnowane substancjami rakotwórczymi.
Proszę,powiedzcie mi, z czego zrobić murek...Ma on mieć wysokość 1m
i długość 20m / I odcinek / oraz wysokość 0,5m i długość 15m / II odcinek/.
Przeznaczam kwotę około 1500,-.

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2000-05-09 10:17:28

Temat: Re: murek
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 11:38 00-05-09 +0200, you wrote:
> [...]
>Miły Gość z firmy Zbogar wykonał dla mnie bezpłatnie (!!!) projekt ogródka .
>Dominujacym elementem ma być "murek" z drewna wypełniony ziemią...

Czy to chodzi o murek oporowy,skarpa zakonczona murkiem?
Juras

3. Data: 2000-05-09 10:59:46

Temat: Odp: murek
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o murek "wolnostojacy".Otacza on prawie caly teren mojego ogródka,
jednoczesnie ma eksponowac posadzone na nim rosliny.
Mówiac krótko murek ma ksztalt litery U / przekrój poprzeczny/.
Tomek
Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

4. Data: 2000-05-09 13:13:02

Temat: Re: Odp: murek
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

A teraz rozumiem.Miedzy ramionami bedzie ziemia i roslinki.
Fajny pomysl.
A kamienny? bylby trwalszy.
Juras

Dzikie pszczoły