myszONka i dzONstik

1. Data: 2000-09-18 20:10:13

Temat: myszONka i dzONstik
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Milo mi doniesc ze autor wirtualnej myszki, Tomek gummny umiescil w
Intenecie swoja strone. Na niej a wiec u samego zrodla znajdziecie
PELNE informacje o VM - zwanej obecnie "myszONka" . Jak moglem zauwazyc
pojawilo sie jeszcze jedno urzadzenie zwane "dzONstikiem" . Do czego
sluzy - latwo zgadnac.

Ceny, choc nie na nasza kieszen to jednak biorac pod uwage fakt, ze i
tak tego typu zakup (mam na mysli takze komputer, oprogramowanie itp)
musi byc w jakis sposob sponsorowany - chyba do zaakceptowania. Byc
moze, dzieki temu autorowi latwiej bedzie sie myslalo o innych,
niezbednych nam urzadzeniach wspomagajacych.

pozdrawiam

A.A.

2. Data: 2000-09-18 21:24:15

Temat: Re: myszONka i dzONstik
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Abraszewski" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie !
>
> Milo mi doniesc ze autor wirtualnej myszki, Tomek gummny umiescil w
> Intenecie swoja strone. ....

Milo mi doniesc, ze tydzien temu rowniez KLABIR otrzymal 1 egzemplarz
myszONki.
Wielkie dzieki dla wszystkich "zamieszanych" w te sprawe i uklony dla
konstruktora.
Strona firmowa zapowiada sie obiecujaco.

Krzysztof Markiewicz

3. Data: 2000-09-19 12:13:35

Od: "Radosław Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Intenecie swoja strone. Na niej a wiec u samego zrodla znajdziecie
> PELNE informacje o VM - zwanej obecnie "myszONka" .

Ja mam w zwiazku z tym pytanie- jak brzmi adres tej strony? :)
pozdrawiam
R.T

4. Data: 2000-09-19 12:49:08

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Radosław Tatarczak" wrote:

> Ja mam w zwiazku z tym pytanie- jak brzmi adres tej strony? :)
> pozdrawiam

To przeciez takie oczywiste :

http://www.gumny.com.pl

:)))

pozdrawiam

A.A.

PS Sorry za zbytnia ostroznosc by nie byc potraktowanym o spam ;-)

5. Data: 2000-09-19 15:29:54

Od: "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja mam w zwiazku z tym pytanie- jak brzmi adres tej strony? :)

Nie oglaszalem tego na grupe, bo witryna jest jeszcze
w budowie i praktycznie codziennie ja troche uzupelniam.
TG

O, bylbym zapomnial: www.gumny.com.pl

6. Data: 2000-09-19 20:09:30

Od: "Radosław Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !

> To przeciez takie oczywiste :
>
> http://www.gumny.com.pl
>
> :)))
Przepraszajac za swoja nieoczywistosc, dziekuje za podanie adresu:)))
pozdrawiam
R.T

7. Data: 2000-09-19 21:35:53

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> Witam !

> To przeciez takie oczywiste :
>
> http://www.gumny.com.pl
>
> :)))

No nie wiem - mogło być także oczywistym, że http://www.gumny.pl lub
http://www.gumny.priv.pl inna :-), są tysiące możliwośći, a nie każdy
musi dokładnie znać strony samisobie.

Jacek

8. Data: 2000-09-19 21:51:10

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Jacek Kruszniewski sugeruje gdym napisal :

> No nie wiem - mogło być także oczywistym, że http://www.gumny.pl

Tak, tyle ze mniej oczywistym ;-)

> lub
> http://www.gumny.priv.pl inna :-),

przegiales ;-) przeciez to strona KOMERCYJNA

> sš tysišce możliwośći

Tak ? :)

> , a nie każdy musi dokładnie znać strony samisobie.

Tak ? ;-)

A przeciez wystarczylo tam wskoczyc (dzial Nowe ! - nie mylic z Nowinkami)

> Jacek

A.A.

9. Data: 2000-09-20 13:01:11

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski wrote:

> Witam !

> Tak, tyle ze mniej oczywistym ;-)

> przegiales ;-) przeciez to strona KOMERCYJNA

nie nie przesadziłem - o ile wiem to miało być tak:
.priv - priv-ate - prywatna
.com - com-mercial -komercyjna
.org - org-anisation - dla organizacji pozarządowych
.gov - gov-erment - strony rządowe
.pl - natomiast jest ogólna dla państwa polskiego - znaczy tele że
jest
wykupiona od NASK-u, który ma wykupione .pl i dalej wszystkie
te
oficjalne przyroski

a budowa nazwy jest taka <nazwa>[<.typ>][.<kraj>]

to że Tomasz Gumny - zapłacił za tylko .pl to był jego interes, a nie
zanaczy, to że jest to strona private

Ja mam wykupione proinfo.pl, bo proinfo.com.pl ktoś już zajął i nie
używa ale wykupił

> Tak ? :)

> Tak ? ;-)
>
> A przeciez wystarczylo tam wskoczyc (dzial Nowe ! - nie mylic z Nowinkami)

No to nie jest takie proste, niektóre instytucje blokują dostęp do
wszystkich usług i-netowych oprócz e-nail i news :-( .
I jak tam zajrzeć ?.

Jacek

Raport o ZUS
ON w bibliotece