na kłopoty ze snem !!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2001-09-05 07:33:38

Temat: na kłopoty ze snem !!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kwintesencja słodyczy i snu ;-))))))

http://www.go2sleep.be/

Sle duzo Ciepłego i Puchatego ;-)
Oliwia

1. Data: 2001-09-05 08:35:41

Temat: Re: na kłopoty ze snem !!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9n4k9e$o4e$1@news.polbox.pl...
> kwintesencja słodyczy i snu ;-))))))
>
> http://www.go2sleep.be/
>
> Sle duzo Ciepłego i Puchatego ;-)
> Oliwia

:-)))

o tej porze! to nawet ja nie mam kłopotów ze snem ;-)

Marselek

1. Data: 2001-09-05 08:41:05

Temat: Odp: na kłopoty ze snem !!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oliwia

O mało nosem w klawisze nie walnąłem :-)))
To gorsze od sygnału podprogowego :-))
Inna beczka poniżej.
Tylko mnie nie pobijcie :-)
Właśnie się na nią wkurzałem. Ze snem ma to mało wspólnego,
ale jak widzicie taką sytuację siadacie do kolacji, ze swoimi
pociechami w wieku 10,12,14 lat (bo to ich tekst dotyczy)
Jecie ją. Oglądacie film
A następnie z zaleceniami:
Grupy lekarzy pod przewodnictwem
Dr.seksuolog Rafał Miednicki i Magdalena Braniecka
Onanizujecie się grupowo!

Tekst jest skierowany do dzieci i leży na serwerze...
dość pruderyjnym

Nie będę dawał linku najwyżej na priv.

Popsułem humor nie? :-((
Sam mam mętlik
Śmiać się czy płakać?
eTaTa

1. Data: 2001-09-05 08:47:55

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam do siebie piszę

Nie to musi być jakaś ściema :-))
Sądząc po listach itp do doktorostwa
sami chyba je piszą
fragment :
Nowe 2.12.99 PYTANIE pana P.K.
Jestem ojcem prawie 16 letniej córki. Udało mi się już ją skłonić i trochę
nauczyć jak się
onanizować. Tak jak piszecie musiałem jej także pokazać co to jest orgazm bo po jej
pierwszych
razach nie dochodziła do niego ponieważ samo zbliżanie się uczucia szczytowania brała
za szczyt i
zawsze przerywała. Lecz nie w tym problem bo to mamy już za sobą. Robi to już nawet
przy mnie lecz
uczucie wstydu ją ciągle nie opuszcza. Wstydzi się tak bardzo ,że aż trudno to
zrozumieć.
Przeczytała nawet waszą stronę i uważa ją za bardzo dobrą lecz tak bardzo się wstydzi
,że nie chce
zastosować się do waszych rad jak mamy to robić. Ja zaś jestem wyzbyty głupiego
wstydu

Przecież czegoś takiego normalny, by nie napisał?

Ale jeśli ja się nabrałem - to tymbardziej nastolat :-))
eTaTa
a może by napisał ?

1. Data: 2001-09-05 09:10:24

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild"

<..>

> Przecież czegoś takiego normalny, by nie napisał?
>
> Ale jeśli ja się nabrałem - to tymbardziej nastolat :-))
> eTaTa
> a może by napisał ?

No co ty eChild, w ludzi nie wierzysz? ;-)

NIe widzialem tego, ale nie zdziwiłbym bym się bardzo jeśli ta
strona to wynik radosnej twórczości jakiegos małolata.
(króry ma, nomen\omen, kłopoty ze snem ;-)
I to rozwiązanie jest mi blizsze. (no co, starej daty jestem)

Marsel

Mocarze ducha
Samotność Chrystusa
Molestowanie seksualne, prosba o pomoc...
Żaba a sprawa polska :))
mózg mężczyzny