nadciagniecie miesnia ? (boli pod szyja koło łopatki)

1. Data: 2010-02-03 16:02:56

Temat: nadciagniecie miesnia ? (boli pod szyja koło łopatki)
Od: "Plenty Harmonium" <p...@f...fake.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

gdy dzisiaj się kąpałem w wannie, co jest czynnością
dość niewygodną gdy próbuję umyć sobie plecy i
wyginam ręce, pochylam głowę itp. (różne takie "wygibasy),
widać tym razem przesadziłem i zrobiłem to zbyt zamaszyście
i mocno... to złapał mnie w pewnej chwili ból pleców na wysokości
szyji (lekko z prawej strony) górny-lewy koniec prawej łopatki,
gdy skręcam głowę w prawo - to ból jest bardzo mocny,
gdy pochylam głowę w dół - ból jest dość mocny, gdy
mam prosto głowę a ruszę jakoś prawą ręką to ból
jest średni, gdy ułożę się w najlepszy możliwy sposób,
wyprostowany i ręce na wysokości tułowia lub
lekko z tyłu to ból jest mniejszy - tylko lekki.

coś podobnego tylko znacznie mniej bolesnego
występuje u mnie czasem (rzadko) gdy jakoś
spałem w krzywej pozycji to wtedy tak szyja boli
- tu jest podobnie - tylko że pod prawą łopatką (u góry, z lewej)

wiem że to jakoś przejdzie, ale czy coś się z tym robi ?
jakieś zalecenia ? ćwiczenia czy co ?

z góry dzięki za odpowiedź.

2. Data: 2010-02-03 19:55:50

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-03 17:02, Plenty Harmonium pisze:

> wiem że to jakoś przejdzie, ale czy coś się z tym robi ?
> jakieś zalecenia ? ćwiczenia czy co ?

Nie polecam żadnych ćwiczeń tylko oszczędzanie się. Moim zdaniem
najlepiej pomaga nasmarowanie takiego miejsca spirytusem kamforowym i
owinięcie szyi jakimś szaliczkiem. Jesten niewytrzymała na ból to
zażyłabym leczniczo jeszcze jakiś Ibuprom czy Profenid.

--
animka

3. Data: 2010-02-03 20:58:24

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To po co się tak często myjesz?
Nie lepiej poczekać do wiosny, gdy będzie cieplej?

krew w moczu nietypowo, prosze o rade
Jakanie sie i logopeda
Jakie nici dentystyczne
Nię panikuje ale ból kręgołsupa przy lężeniu
Jakie zabiegi w sanatorium na opuchniete nogi i problem ze sluzowka nosa