nadkwaśność i ból konczyn

1. Data: 2005-07-29 14:44:37

Temat: nadkwaśność i ból konczyn
Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno mam nadkwaśność żołądka. To prawdopodobnie powoduje że kwasy
dostają sie do jelit, te zaś z tego powodu źle trawią, a produkty złego
trawienia chyba zatruwqają mój organizn - nie jestem lekarzem, ale tak
dedukuję - może źle. Tak czy siak to mam takie lekkie bóle dolnej
części rąk i takież bóle dłoni - wszystko o charakterze zmęczenowym, mam
lekkie trudnośći z zaciskaniem się rąk.
Bolą mnie też w bardzo małym stopmiu nogi - łydki. Do Gastrologa zapisy
dopiero na listopad, a teraz już za tydzień wyjeżdzam z kraju do pracy
bo tu nie ma. Poradźcie coś na to - może jakieś leki może dieta,
może jeszcze coś innego. dziękuję za pomoc