nadmierna potliwość

1. Data: 2004-10-09 22:41:51

Temat: nadmierna potliwość
Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, mam taki problem: od około 1,5 roku leczę się anfranilem na nerwicę
natręctw (35mg/dobę), od jakiegoś czasu (2 m-ce) budzę sie zlany potem, nie
jestem pewien od czego to się bierze, doradzcie mi jakie badania powinienem
zrobić. dodam że problemy z regulacją cieplną wychodziły wcześniej przy
dużym stresie około 2 lata wstecz.I nie chudne a przybieram na masie bo
staram się przytyć. Poza tym czuję się ogólnie zmęczony byc może przez
objawy depresyjne samej nerwicy.
Pomóżcie, z góry dziękuję
Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2004-10-24 18:23:57

Temat: Re: nadmierna potliwość
Od: "Fsanz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dużym stresie około 2 lata wstecz.I nie chudne a przybieram na masie bo
> staram się przytyć. Poza tym czuję się ogólnie zmęczony byc może przez

na konsultacje do lekarza.
czytałam opis tego leku - i na 1 rzut oka sa to skutki uboczne jego
stosowania, ale moge sie mylic.

psychiatria: dekompensacja borderline ?.
Aparat sluchowy
dezynfekcja tonometry
fizjoterapeuci za granicą
Szkła pryzmatyczne