nadmierne owłosienie

1. Data: 2006-11-09 12:52:45

Temat: nadmierne owłosienie
Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupoowiczki!

mam problem z owłosieniem na twarzy, nie chodzi o jakieś czarne mocne włosy,
ale raczej o meszek mniej lub bardziej widoczny. Na laser diodowy to się nie
kwalifikuje, dlatego zwracam się do Was z prośbą o poradę. Może znacie
jakieś dostępne na rynku metody usuwania tego "cholerstwa" ale ze wskazaniem
na długotrwały efekt?

z góry bardzo dziękuję,
Aga

2. Data: 2006-11-09 16:11:47

Temat: Re: nadmierne owłosienie
Od: "cosmetic.pl" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaga" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znacie jakieś dostępne na rynku metody usuwania tego "cholerstwa" ale ze

Witam,

temat byl juz wielokrotnie poruszany, ale jak widac cieszy sie ogromnym
powodzeniem.
Na meszek najlepszy bedzie wosk na cieplo, ale metoda nie daje zbyt trwalego
efektu, powiedzmy ze
w duzej mierze zalazy to od wlasciwosci osobniczych, czyli chodzi o to, ze u
kazdego ten czas odrasnia bedzie
krotszy lub dluzszy.
Jednakze jezeli meszek jest naprawde malo widoczny to moze nie warto go
ruszac? Glownym przeciwwskazaniem
uzywania wosku jest uczulenie na niego, wiec najpierw radze wykonac probe
uczuleniowa.

_______________
Pozdrawiam
www.cosmetic.pl

3. Data: 2006-11-09 17:55:36

Od: "prOPan" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaga" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam Grupoowiczki!
>
> mam problem z owłosieniem na twarzy, nie chodzi o jakieœ czarne mocne
włosy,
> ale raczej o meszek mniej lub bardziej widoczny. Na laser diodowy to się
nie
> kwalifikuje, dlatego zwracam się do Was z proœbš o poradę. Może znacie
> jakieœ dostępne na rynku metody usuwania tego "cholerstwa" ale ze
wskazaniem
> na długotrwały efekt?

Rada jest jedna.
Powinnas sie regularnie zaczac golic :)
Pewnie na poczatku bedzie to raz w tygodniu.
Potem zapewne czesciej :)
Przyzwyczaisz sie.

4. Data: 2006-11-14 10:02:38

Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinnas sie regularnie zaczac golic :)
> Pewnie na poczatku bedzie to raz w tygodniu.
> Potem zapewne czesciej :)
> Przyzwyczaisz sie.

Dzięki! tak zrobię ! :)

5. Data: 2006-11-14 14:11:15

Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaga napisał(a):

> Dzięki! tak zrobię ! :)

Tak, a potem włoski beda odrastaly coraz ciemniejsze i mocniejsze...
Golenie ich nie jest dobrym pomyslem.
Najlepszy bedzie wspomniany juz wosk albo kremy do depilacji twarzy
(osobiscie polecam Sally Hansen). Wloski co coraz slabsze, jasniejsze i
bardzo wolno odrastaja.

Pozdr

6. Data: 2006-11-15 16:01:11

Od: "prOPan" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki! tak zrobię ! :)

No pewnie.
W koncu miliony mezczyzn robia to codziennie.
Wiec czym sie tu przejmowac? :P
Pozdrawiam i milego golenia.

7. Data: 2006-11-16 08:31:11

Od: "Jaga" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki! tak zrobię ! :)

Żartowałam, tak jak sądzę uroczy doradca.

[...]

Żartowałam, tak jak sądzę uroczy doraddzca.

Dziękuję, zdecyduję się chyba jednak na epilacje leserwą
trochę kosztuje ale przynajmniej efekt dobry

Pozdrawiam,
aga

************ JESLI MYSLISZ ZE WIDZIALES JUZ WSZYSTKO - TO SPRAWDZ !!!
sucha skora