nadwrażliwość

1. Data: 2006-03-26 23:54:54

Temat: nadwrażliwość
Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są powody nadwrażliwości?
Czy jest to cecha charakteru?
Chodzi mi o taką wrażliwość kiedy ktoś bardzo łatwo się wzrusza,
ale też bardzo łatwo go zranić, i wszystkim się przejmuje

pozdrawiam
m*

--
"Kto nie wierzy w cuda, ten nie jest realistą."

2. Data: 2006-03-27 03:24:51

Temat: Re: nadwrażliwość
Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "promyczka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakie są powody nadwrażliwości?
Rozhuśtane emocje.

> Czy jest to cecha charakteru?
Każdy we własciwy tylko jemu sposób broni się przed. Każdy
buduje na wyłącznie własny użytek mechanizmy obronne by nie
zostać trafionym przez manipulację ale równocześnie by zachować
zdolność mnanipulowania innymi osobnikami (w ten sposób można
się wywyższyć, poprawić własny wizerunek przed samym sobą)

> Chodzi mi o taką wrażliwość kiedy ktoś bardzo łatwo się wzrusza,
> ale też bardzo łatwo go zranić, i wszystkim się przejmuje
Napisałem powyżej

LeoTar

3. Data: 2006-03-27 17:25:21

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi mi o taką wrażliwość kiedy ktoś bardzo łatwo się wzrusza,
> ale też bardzo łatwo go zranić, i wszystkim się przejmuje

Głównie cecha charakteru i odrobina wychowania. Często dzieci
nadopiekuńczych rodziców są nadwrażliwe.

--
c...@p...pl

"Never look back cause is hurt- my heart
is so cold. I feel the frost-never look back.
I feel the darkness on my shoulder.
The frost is in my heart"

4. Data: 2006-03-30 17:32:05

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"promyczka" <s...@w...pl> wrote in message

> Jakie są powody nadwrażliwości?
> Czy jest to cecha charakteru?
> Chodzi mi o taką wrażliwość kiedy ktoś bardzo łatwo się wzrusza,
> ale też bardzo łatwo go zranić, i wszystkim się przejmuje

Nalezy odroznic nadwrazliwosc od pizdowatosci.
Pomysl najpierw nad tym rozroznieniem i dopiero zadawaj pytania a nie
zasmiecaj mojej grupy.
--

Bluzgacz
GG:5015

5. Data: 2006-03-31 15:22:14

Od: "Systemy Dostepowe" <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uzytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com>
>Nalezy odroznic nadwrazliwosc od pizdowatosci.
>Pomysl najpierw nad tym rozroznieniem i dopiero zadawaj pytania a nie
>zasmiecaj mojej grupy.
Pomysl ... nie powinienes nam myc stóp ???

6. Data: 2006-03-31 22:53:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar:
> Każdy we własciwy tylko jemu sposób broni się przed.

Kretyn z ciebie, wiec nie masz nic semsownego do
zauwazenia w temacie "kazdy".
Jasne? ;)

> [...]
> równocześnie by zachować zdolność mnanipulowania
> innymi osobnikami (w ten sposób można się wywyższyć,
> poprawić własny wizerunek przed samym sobą)

Tak robia akurat psychopaci...
czyli takie niedorozwiniete emocjonalnie jednostki jak np ty.

--
Czarek

7. Data: 2006-03-31 23:29:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

promyczka:
> Jakie są powody nadwrażliwości?
> Czy jest to cecha charakteru?
> Chodzi mi o taką wrażliwość kiedy ktoś bardzo łatwo
> się wzrusza, ale też bardzo łatwo go zranić, i wszystkim
> się przejmuje

Najczesciej to skutek wykorzystywania blednego "kanonu
watosci", a towarzysza temu "metne" emocje powodujace
z kolei waski, wybiorczy oglad rzeczywistosci.

Co ciekawe takie osoby czesto sa wlascicielami psa lub kota...
a jesli nie, to z duzym prawdopodobienstwem: beda. ;)

--
Czarek

Re: Opowiesc o Adamie i Ewie.
[Prośba] Ankieta