nadzerka???

1. Data: 2002-01-17 20:07:43

Temat: nadzerka???
Od: "Grzechura" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Panowie lekarze moze jeszcze nie wytlumaczcie mi co to jest nadzerka.
Ktos bliski tego dostal i nie wiem z czym to sie je!! czy to jest zarazliwe
?? W ogole co to jest???
z gory dzieki za odpowiedz sluze pomoca przy TV cyfrowej

2. Data: 2002-01-17 21:15:14

Temat: Re: nadzerka???
Od: "Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzechura" <g...@g...pl> wrote...
> [...]
zarazliwe
> ?? W ogole co to jest???
> z gory dzieki za odpowiedz sluze pomoca przy TV cyfrowej

Widzisz... Wpisałbyś "nadżerka" w encyklopedii online
i już byś się nie stresował :)

http://wiem.onet.pl/wiem/008a5d.html

Pozdrawiam,
Alex

3. Data: 2002-01-18 11:23:48

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzechura wrote:

> [...]
> ?? W ogole co to jest???
> z gory dzieki za odpowiedz sluze pomoca przy TV cyfrowej

Nie palę się do odpowiedzi, ale może na początek sprecyzuj, czego jest to
nadżerka - błony śluzowej policzka? żołądka? szyjki macicy?

Leszek

4. Data: 2002-01-19 07:05:03

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jan 2002 12:23:48 +0100, Lech Trzeciak
<l...@i...gov.pl> wrote:

>Nie palę się do odpowiedzi, ale może na początek sprecyzuj, czego jest to
>nadżerka - błony śluzowej policzka? żołądka? szyjki macicy?

Przypuszczam, ze chodzi o nadzerke szyjmi macicy i Pan, ktory o to
pyta jest wyraznie zaniepokonony, ze moze sie tym zarazic;-)))
Wybaczcie mi wszyscy, ale chyba to brak zaspokojenia seksualnego, bo
stalam sie strasznie zlosliwa;-))))

Saanale

Slaskie Dni Medycyny Spolecznej i Zdrowia Publicznego
Gdzie mogę znaleźc informacje o : GORĄCZCE IRLANDZKIEJ , HIPERIMMUNOGLOBULINEMI D oraz GORĄCZCE ŚRODZIEMNOMORSKIEJ ?
Re: kolor moczu-sprawd? po smaku
SAM w Rokitnicy - jest tu kto ?
Operacja zastawek a problemy ze snem [OT ?]