nadzerka - leczenie farmakologiczne

1. Data: 2002-03-03 19:05:28

Temat: nadzerka - leczenie farmakologiczne
Od: abnegat <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i mam pytanie, czy ktos z Was ma doswiadczenie z
leczeniem nadzerki szyjki macicy za pomoca srodkow farmakologicznych
(tabletek lub masci). Czy przy malej nadzerce jest jakakolwiek szansa
na pozbycie sie jej ta metoda, czy konieczny jest zabieg?
Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi i rady

pozdrowienia
abnegat

----------------
http://republika.pl/abnegatos - Abnegaci 77
http://cdeathmatch.w.interia.pl - Celebrity Deathmatch

When I was a painter I painted you well
Too bad I have to die

2. Data: 2002-03-04 21:48:55

Temat: Re: nadzerka - leczenie farmakologiczne
Od: złamany <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jesli nie rodzilas jeszcze to jedyna rozsadna metoda.
Preparat nazywa sie Solcogyn.Rozsadny ginekolog bedzie wiedziasl co z trym
zrobic.Wystarczy 3-4razy po pedzlpowac szyjke i po klopocie o ile ektopia jest
naprawde mala.
pozdrawiam
J.

U?ytkownik abnegat <a...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych