najlepsza pora na ćwiczenia??

1. Data: 2004-02-08 17:52:39

Temat: najlepsza pora na ćwiczenia??
Od: "maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ćwiczę godzinę dziennie. jest to porządny trening z ciężarkami z kasetą
którą kiedyś dostałam ze stanów. jaka jest najlepsza godzina na ćwiczenia???
słyszałam ze jak się rano ćwiczy to przez cały dzień ma się lepszą przemianę
materii, czy to prawda?? ja osobiście lubię ćwiczyć wieczorem, ale nie wiem
czy dobrze robię, zdarza się że nie mam czasu po południu i ćwiczę nawet o
21.00.
jak godzina o któej się ćwiczy ma się do działania treningu na organizm??

pozdrawiam
maja

2. Data: 2004-02-08 19:38:06

Temat: Re: najlepsza pora na ćwiczenia??
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 21.00.
> jak godzina o któej się ćwiczy ma się do działania treningu na organizm??

Rano jest zdecydowanie lepiej. Ja z zasady jednak cwicze 2*1h - rano i
wieczorem i tez jest ok. Czasami robie sobie dzien dziecka i nie narzekam.
Jednak rano najszybciej spala sie tkanke tluszczowa i organizm lepiej
reaguje na wysilek niz wieczorem.
A.

3. Data: 2004-02-09 09:24:28

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ćwiczę godzinę dziennie. jest to porządny trening z ciężarkami z kasetą
> którą kiedyś dostałam ze stanów. jaka jest najlepsza godzina na
ćwiczenia???

Sądząc po sobie, nieważna godzina, ważna systematyczność.

> słyszałam ze jak się rano ćwiczy to przez cały dzień ma się lepszą
przemianę
> materii, czy to prawda??

Też słyszałam, że po ćwiczeniu podnosi się na ileś godzin metabolizm, więc
ja to sobie tak tłumaczę, że to bez różnicy, czy on mi się podniesie w ciągu
dnia czy w nocy. W końcu w czasie snu tez się traci energię, więc można jej
tracić więcej przez ta podwyższoną przemianę materii. Ale może nie mam
racji, to tylko takie moje przemyślenia:-)

> [...]
> 21.00.
> jak godzina o któej się ćwiczy ma się do działania treningu na organizm??

Ja ćwiczę godzinę dziennie, wtedy, kiedy mam czas- jak poćwicze rano, to
czuję, że mam większą werwę w ciągu dnia, jak wieczorem, to dobrze mi się
śpi.
Kiedyś juz było takie pytanie na tej grupie, kiedy ćwiczyć, i nie było
jednoznacznej odpowiedzi (większość osób zgadzała się tylko co do
systematyczności), więc być może pora nie ma takiego znaczenia. Może ćwicz w
takim razie wtedy kiedy lubisz- mi się wydaje, że ważne, żeby się nie
zniechęcać. Zresztą, to uzależnia, więc o zniechęcenie nie tak znowu łatwo,
no nie?:-)

pzd. Wiedzma

4. Data: 2004-02-09 10:15:43

Od: "Finka" <f_inka@nospam_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedy ćwiczyć?
a to zależy od tego co chce sie osoągnąc i na jakiej sie jest aktualnie
diecie...
jesli chodzi o spalenie tłuszczu...
dla niskoweglowodanowych jest wsio rawno kiedy sie ćwiczy bo poziom
glikogenu jest i tak niski,
cała zabawa z cwiczeniem rano polega na tym własnie zeby wykorzystac ten
niski poziom glikogenu, bo jak wiadomo w nastepnej kolejnosci po nim spalany
jest tłuszcz ( to taka skrócona teoria) , nastepuje to po ok. 20 minutach...
na niskoweglowodanowej, ten poziom i tak jest przez cały dzien niski..
Druga sprawa czy to trening aerobowy czy siłowy...
itd, itp...

hihihi taka madra jestem bo czytam ostatnio:
http://www.imperium-sportu.pl/viewforum.php?f=38

no i wreszczie zaczełam ćwiczyc...jak należy :)

do MM poradzcie proszę
JAK ZGRUBNĄC???
diety niskokaloryczne
Quem quer perder peso e ter uma dieta controlada
OT.Pieprz