najlepsze lekarstwo na .....

1. Data: 2000-09-05 09:34:49

Temat: Re: najlepsze lekarstwo na .....
Od: "Deren" <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepsze lekartwo na kaca to dwie godziny intensywnego jeżdżenia na rowerze
[wiem, spośród wielu wybpróbowanych przeze mnie sposobów ten jest najefektyw
niejszy]

go well deren

Użytkownik Krzysztof Dołharz <d...@s...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:39b0f661$...@n...vogel.pl...

1. Data: 2000-09-05 20:57:45

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <39b0f661$2@news.vogel.pl>,
"Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> wrote:
> [...]
najzwyklejszego
> KACA.
> Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w

Wypic obrzydliwie slodka herbate lub po prostu wode z cukrem i sokiem z
calej cytryny (albo tabletki vit.C).
Ale ten wegiel przed jest ciekawy...

*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-09-06 10:53:22

Od: Gosia B <g...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> Podaj szczególy: jaki kac?
> - euforyczny? (broń Boże nie leczyc - taki kac to sama przyjemność)
> - kicia nie tupaj?
> - wosk na twarzy?
> - zabawa w ciepło-zimno?
> - jest mi straszno?
> - zaraz rzygnę?
> czy może jeszcze jakiś?

ROTFL

1. Data: 2000-09-06 12:16:28

Od: Seweryn Lipkowski <c...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Dołharz" wrote:

> Bardzo prosze o porady na temat sprawdzonych metod leczenia najzwyklejszego
> KACA.

Mi zawsze pomaga pikantne, gorące i tłuste jedzenie. Na przykład zapiekanki
przy Czarnowiejskiej zaraz przy Parku Krakowskim :-) Tylko trzeba sobie
dosypać sporo ostrej papryki. Plus spacer na świeżym powietrzu. No i dużo
płynów, ale to już było.

Aha, spotkałem się z opinią, że najlepiej pomaga kac-kupka, kac-kawa i
kac-prysznic. :-)) Nie wiem, nie testowałem.. Nawet nie wiem w jakiej
kolejności.

> Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w gre.

Ależ oczywiście, że najlepiej nie dopuszczać. Nie mówię tu o tym, żeby nie
pić w ogóle, ale żeby kontrolować _co_ się pije. Np. po zmieszaniu wódki z
piwem "syndrom dnia poprzedniego" wydaje się być zintensyfikowany,
szczególnie, gdy wypije się to w kolejności: wódka, piwo. A gdy się przepija
wódkę piwem, to już zgroza... Czystość samej wódki też ma duże znaczenie.

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski irc:cochese mailto:c...@c...krakow.pl |
________________________ http://www.under.construction/?będzie=niedługo ___|

1. Data: 2000-09-06 14:11:11

Od: j...@d...ab.ca szukaj wiadomości tego autora

> najzwyklejszego

Najlepszy sposob maja kobiety w Andhra Pradesh. Grupki kobiet lowia podpitych.
Najpierw opoja porzadnie obijaja kijami,a potem przyduszonemu do ziemi na sile
napychaja usta pieprzem chili. Jakim chili ? Poczytaj nastepnego posta.
No to......... zdrowko :-).

1. Data: 2000-09-06 14:28:52

Temat: Re:Chili ciekawostka...
Od: j...@d...ab.ca szukaj wiadomości tego autora

Taka sobie ciekawostka dla lubiacych ostre potrawy. Nigdy dotychczas mi do glowy
nie wpadlo ze "moc" chili mozna mierzyc. Teraz juz wiem (i dziele sie ta wiedza)
ze ostrosc chili okresla sie uzywajac jednostek tzw "Scoville unit". Dotychczas
najmocniejsze znane chili meksykanskie Red Savina Habanero moglo sie pochwalic
557K Scoville units.
Niedawno w Assamie odkryto chili (lokalna nazwa Naga Jolokia, lacinska Capsicum
Frutescens) o mocy 855K Scoville units.Lokalni jedza to codziennie. Dla osoby
nieprzyzwyczajonej jest to ponoc nie do zjedzenia.Chetni do testowania powinni sie
pospieszyc,wojo juz robi plany domieszania tego do gazow lzawiacych wiec moze
zabraknac dla cywilow.

1. Data: 2000-09-07 05:10:10

Temat: Re: Re:Chili ciekawostka...
Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

<j...@d...ab.ca> wrote in message

> [...]
powinni sie
> pospieszyc,wojo juz robi plany domieszania tego do gazow lzawiacych wiec

Pracowalem kiedys z meksykankami. Na lunch jadly najostrzejszy pieprz jaki
dotad znalem czyli jalapenio tak jak my jemy korniszony. Gryzly ten zywy
ogien to bez mrugniecia okiem. Kiedys szofer bossa, sinkh ( taki co nigdy
nie obcina wlosow i dlatego nosi turban ) , przyniosl straczki jakiegos
pieprzu hinduskiego. Nieduze, cienkie i zielone. Dal meksykankom do
sprobowania. Ugryzly i natychmiast wypluly.... toc to takie ostre, ze nie da
sie tego zjesc, zgodnie oswiadczyly... Teraz juz wiem, ze najostrzejsza
kuchnia na swiecie to kuchnia indyjska.
F.

pare rad praktycznych
szybka kanapka