najlepsze lekarstwo na .....

1. Data: 2000-09-02 12:40:44

Temat: najlepsze lekarstwo na .....
Od: "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o porady na temat sprawdzonych metod leczenia najzwyklejszego
KACA.
Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w gre.

1. Data: 2000-09-02 14:24:22

Temat: Re: najlepsze lekarstwo na .....
Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

4 polopiryny c + 5-8 tabletek wit c.(mam na mysli 10 krotna dawke dzienna) +
pic b duzo.

Iza

1. Data: 2000-09-02 14:45:43

Od: "Janusz M. Kamiński" <j...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najzwyklejszego
> KACA.
> Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w gre.

Ja Ci odpowiem tak... (choc to troche na przyszlosc bedzie ;))
W trakcie tzw. spozycia lyknij 2 tabletki zwyklego wegla, ktore mozesz sobie
qpic w apcete.
Rano sladu kaca a po duzym spozyciu bedzie on zdecydowanie mniejszy...

Przetestowane zarowno na mojej skromnej osobie jak i na parunastu znajomych.
Dziala ;))

Janusz M. Kaminski GSM News
GSM: +48 601 866 133 j...@w...pdi.net
ICQ: 12706371 GG 2008
Lista Videoradarow: http://www.waw.pdi.net/~jmk
============Krzak - tak! Bush - yes! ;))))==============

1. Data: 2000-09-02 16:18:00

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Dołharz wrote in message <39b0f661$2@news.vogel.pl>...
>Bardzo prosze o porady na temat sprawdzonych metod leczenia najzwyklejszego
>KACA.
>Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w gre.
Przed polozeniem sie spac wypic duzo wody mineralnej bez gazu, ewentualnie
zjesc wit. C jak masz pod reka.

Rano: sok pomidorowy w duzej ilosci, chlodny, z sola (wazne) i ewentualnie
pieprzem. Plus woda w duzej ilosci.
Kawy zdecydowanie nie radze, pogarsza tylko sytuacje...
Mozna wersje hard-core: surowe zoltko, troche pieprzu plus sos
worcestershire, ok. lyzeczki. To sie wstrzasa i wypija jednym haustem, i
chyba to sie nazywa ostryga po polsku... dosc obrzydliwe w konsystencji.
Jak boli glowka - Alka-Seltzer rozpuszczony. Polopiryny i aspiryny w
ostatecznosci, bo w polaczeniu z resztkami alkoholu w zoladku znacznie
zwiekszaja prawdopodobienstwo wrzodow (a jak juz je masz, to tym bardziej)
I przez caly dzien duzo pic (nie alkoholu).
Magdalena W.

================
"I think, therefore I'm single"

1. Data: 2000-09-02 17:07:41

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zolza napisał(a):

.
> Mozna wersje hard-core: surowe zoltko, troche pieprzu plus sos
> worcestershire, ok. lyzeczki. To sie wstrzasa i wypija jednym haustem, i
> chyba to sie nazywa ostryga po polsku...

Wg przepisu z książki "Ułani, ułani.." Cydzika przyrządza się to
wlewając do wysokiej szklanicy szklankę tłustej kwaśnej smietany, dwa
surowe żółtka, duży kieliszek oliwy nicejskiej i sok z dwu cytryn.
Wypija się to jednym haustem zagryzająć ziarenkami kawy dla zabicia
zapachu wódki.

> dosc obrzydliwe w konsystencji.

Stąd nazwa.

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2000-09-02 20:59:36

Od: Slawomir Szczyrba <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe. Krzysztof Dołharz twierdzi, że:
> Bardzo prosze o porady na temat sprawdzonych metod leczenia najzwyklejszego
> KACA.
> Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w gre.

Polopiryna C _zanim_ się pójdzie pić.
No i oczywiście natychmiast, gdy się wróci po balandze... :)))

Sławek
--
________
_/ __/ __/ This is a test signature version 95 alpha

1. Data: 2000-09-03 15:00:46

Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Slawomir Szczyrba" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
> \__ \__ \___________________________________________________
____________
> /___/___/ Sławomir Szczyrba steev(AT)hot.pl

Na mnie naprawde dziala olbrzymia dawka wit.B.(4-8)
--
Pozdrawiam Kasia
ICQ UIN 64486363

1. Data: 2000-09-04 10:12:01

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Dołharz" wrote:

> Bardzo prosze o porady na temat sprawdzonych metod leczenia najzwyklejszego
> KACA.

Podaj szczególy: jaki kac?
- euforyczny? (broń Boże nie leczyc - taki kac to sama przyjemność)
- kicia nie tupaj?
- wosk na twarzy?
- zabawa w ciepło-zimno?
- jest mi straszno?
- zaraz rzygnę?
czy może jeszcze jakiś?

sadyl

1. Data: 2000-09-04 11:32:18

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Dołharz <d...@s...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:39b0f661$...@n...vogel.pl...
> Bardzo prosze o porady na temat sprawdzonych metod leczenia
najzwyklejszego
> KACA.
> Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w gre.

Czes objawow kaca to spowodowana zatruciem awitaminoza, w zwiazku z czym
przed snem nalezy zapodac sobie konska dawke witaminek (pelen zestaw c,b,p i
co tam wpadnie w reke).
Rano dobrze jest powtorzyc witaminki, a poniewaz dochodza nieprzyjemne
objawy zwiazane z nadwrazliwoscia (zmysly zostaly poprzedniego dnia
przytlumione przez alkohol, wiec organizm zwiekszyl czulosc receptorow, a
teraz odzyskal sprawnosc, a regulacja odwrotna jeszcze nie zaszla) nalezy
przyjmujac "delikatnego klinika" (dzieki temu osiagniemy ponowne lagodne
przytlumienie receptorow i damy organizmowi nieco czasu na przywykniecie do
nowej sytuacji). W tej roli najlepsze jest piwko (nie za wiele alkoholu,
duzo witami - w tym wit. C uzywana jako przeciwutleniacz, latwo wchlaniany
plyn) lub slaby drink na soku pomaranczowym albo porzeczkowym. Przy okazji
zniwelujemy w ten sposob trzecie zrodlo kaca, czyli odwodnienie organizmu.

Jader

p.s. Powyzsze wnioski sformulowalem na podstawie czytanych tu i owdzie
artykulow, oraz wieloletnich wnikliwych badan prowadzonych osobiscie.
Stwierdzam stanowczo, ze stosowanie sie do powyzszych regul kaca
definitywnie zwalcza (przynajmniej u mnie).

p.s. 2 Jezeli komus to nie pomaga to pozwole sobei zacytowac inna slawna
kuracje, ktora wyraza sie w slowach: "jedynym lekarstwem na kaca jest
smierc".

1. Data: 2000-09-05 03:17:08

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najzwyklejszego
> KACA.
> Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w gre.

Dobra jest Alka Saltzer. W Polsce nazywa sie to chyba Alka Prim.... Musujaca
pigulka z zawartoscia aspiryny rozpuszczalna w wodzie. Ja teraz nie pije
wiec nie mam kaca, ale gdy kiedys zdarzalo mi sie nieco przeholowac mialem
na drugi ( i trzeci ) dzien wilczy apetyt. Pomagalo mi wtedy na kaca
meksykanskie ( bo ostre ) jedzenie.
F.
Niektorym pomaga piwo. Ale tylko jedna mala butelka. Bo innaczej zacznie sie
od nowa!

pare rad praktycznych
szybka kanapka
Zna ktos jakis przepis na gofry